Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hotell i new york

Ståle

Medlem
Vært der bare èn gang, og da ble det hostel på meg. Funket knall det, var vel rundt 200 kroner natta for ei seng:)

Forøvrig en kjempeby, men iskaldt på vinteren! Skal tilbake en gang, men da til en varmere årstid. :)
 

Stormen

Medlem
Sjekk Hotel Carter!

Hotel Carter ligger MIDT på Times Square, og er drevet av noen gale kinesere.. Hele hotellet er ikke pusset opp siden 70-tallet, men det har fantastisk beliggenhet (best i New York) - og rommene er blant de billigste på manhattan. Samtidig: Hvis du først skal til NEW YORK, så skal du jo ikke tilbringe så mye tid på rommet - right?

Jeg elsker i hvert fall sjarmen til Hotel Carter. Les litt om det rundt på nettet, så forstår du hva jeg mener.

URL: Manhattan Hotels | Hotel Carter - Manhattan, New York, NY. | Hotels in Manhattan

Bilde av resepsjonen:
Hotel Carter on Flickr - Photo Sharing!
(Søk på Flickr etter flere bilder - Hotel Carter er legendarisk)
 

Gomlers

Member
Ahhh... land of dreams and opportunities :)
Kunne nok hjelpa deg om du skulle til Philadelphia - men det er jo ikke dit du skal,
så egentlig burde jeg vel holdt kjeft.

God tur 12.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ahhh... land of dreams and opportunities :)
Kunne nok hjelpa deg om du skulle til Philadelphia - men det er jo ikke dit du skal,
så egentlig burde jeg vel holdt kjeft.

God tur 12.

Skal faktisk til Philadelphia også, men der har jeg hotell:)

Og hotels.com hadde ikke noe som passet meg. Men for en bra søkemotor de har, kjemperask, har ikke sett noe lignende innen reise.
 
Topp