Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvem har leget nettbutikken?

Saida80

Medlem
Hei:)
har et lite spørsmål her: helt nederst i mange nettbutikker ser man at det står hvem som er laget siden, for eksempel by mystore eller by 24nettbutikk. noen andre nettsider står det ikke noe på, er det fordi de har laget siden selv? jeg fant to tre nettbutikker som jeg likte veldig godt, og jeg kunne tenkt meg å lage noe lignende design, men det står ingen informasjon om siden, de har kanskje laget det selv?
 

Saida80

Medlem
jeg tror ikke jeg får noe svar, fordi de tenker sikkert at jeg vil lage likt som dem. Itillegg så er nettbutikkene utenlandske, og de har ikke tid til meg. jeg sendte et par spørsmål før, men ingen svarer. Hvis noen her har svar på det her så vil jeg gjerne høre fra dere, takk:)
 

zapotek

Medlem
jeg tror ikke jeg får noe svar, fordi de tenker sikkert at jeg vil lage likt som dem. Itillegg så er nettbutikkene utenlandske, og de har ikke tid til meg. jeg sendte et par spørsmål før, men ingen svarer. Hvis noen her har svar på det her så vil jeg gjerne høre fra dere, takk:)

Hvordan kan vi vite det når du ikke har lagt ut lenkene?
 

Kassimaja

Geocacher
jeg skjønte ikke spørsmålet ditt zapotek???

Når du stiller et spørsmål som ligner på

Jeg skjønner ikke hva som står på side 83 i denne boka her. Er det noen som kan hjelpe?

Så kan du ikke forvente deg et svar som hjelper deg. Legg ut en adresse, så kanskje noen vet noe mer...
 

Ole Avranden

utvandret
Spiller det noen rolle hvem som har laget nettbutikkene? Hvis du går til den aktuelle designeren får du uansett ikke samme nettbutikken.

La deg heller inspirere av forskjellige nettbutikker. Finn det du liker, og sett sammen en kravspec til en designer som kan lage en unik butikk for deg.

Det er en langt bedre fremgangsmåte, for kopier blir aldri noe annet enn kopier...
 

picxx

Well-Known Member
jeg skjønte ikke spørsmålet ditt zapotek???

Han etterlyser url adressen (du vet, en slik http : // webforumet . no) til nettbutikken.
Ingen her på forumet kan hjelpe deg med spørsmål du stiller om nettbutikken om vi ikke har mulighet til å se den.
 

Saida80

Medlem
det er helt greit for meg at dere ser den;-)et eksempel er denne: vær så god ArtesanÃ*a Marroqui
Jeg kommer ikke til å selge akkurat det samme , men ønsker meg lignende side
.
 
Sist redigert:

arkenfold

New Member
artesania marroqui

Hi Saida80,
I designed and coded the website that you linked to (artesania marroqui) using CS-Cart, sorry I don't speak Norwegian. If you want to contact me for development work you can via my linkedin page: Dan Winer | LinkedIn
(I prefer not to put my email address on a public forum)
Thanks,
Dan
 
Topp