Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye synets dere Profilnett er verdt i pris?

Knut

Medlem
jeg ville anbefalt deg og flytte hele siden til et annet domene og bare glemme det domenet i fremtiden.

Det er bare tull. Selv om Profilnett er kjendiser på en forum som dette så er det ingen som vet noe som helst om dem på en side som det her handler om.
Og så er det en annen ting som spiller inn også, (selv om mange med noen års skolegang ikke vil innrømme det) folk KAN faktisk tenke selv og skille a fra d når det kommer til stykket. :)
 
Det er bare tull. Selv om Profilnett er kjendiser på en forum som dette så er det ingen som vet noe som helst om dem på en side som det her handler om.
Og så er det en annen ting som spiller inn også, (selv om mange med noen års skolegang ikke vil innrømme det) folk KAN faktisk tenke selv og skille a fra d når det kommer til stykket. :)

Dette ga ingen mening..

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har satt meg inn i omdømmet til profilnett, og en ting jeg vil si er at det ikke er en bra start å ha flere negative treff i google på første treffside.
 

Knut

Medlem
Det jeg mener er at man skal ikke undervurdere brukere. De greier å tenke selv og skjønner fort at dette ikke er samme side som er omtalt her på forumet og andre steder. De fleste gir blanke f.... i hva slags rykte en side eller firma har så lenge det er morsomt og kjekt å bruke tjenesten. På samme måte som folk gir blanke i om snekkeren har vært på "tv2 hjelper deg" så lenge prisen er lav. :)
 
Topp