Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan lage best innlinker?

metallian

Medlem
HAr det noen hensikt å legge flere linker til min nye sider på min gamle blogpost blogg, nå ligger det link i en post og i sidebaren der, men tenkte f.eks å bruke en time på å linke endel av artiklene der til relevante saker på nye siden. HAr dette noen hensikt eller er det bortkastet tid da det allerede er link fra denne bloggen til ny side?
 

metallian

Medlem
Alle postene er relatert, fotballblogger begge to- men noen er jo mer relaterte til hverandre enn andre.... men hvorfor vil du fjerne sidebarlinken? Den ligge rpå hovedsiden som vel har høyere PR enn den enkelte artikkel?
 

Altberger

Medlem
Ok, nettstedene er relaterte ja. Da ville jeg ikke fjerne sidebarlinken. Poenget her er at det du lenker fra skal være relatert.

Slenger meg på den her jeg også.

Bygge hus? Forbrukerguide for husbygging
Har dyplenket mot samme website i sidebar og stort sett i alle poster.

Innholdet er relevant, men antall lenker mot samme site er veldig mye.
Blir dette å dra det hele alt for langt? - Har lurt litt på det...
 

M.B

Medlem
Jeg har nå gjort som Gjedda63 og zapotek sa, lagd regelmessig stoff til siden min. Jeg har kommet meg litt opp på søkeresultatene til google, men jeg har nok valgt et emne med mye konkurranse. Tenkte derfor å kickstarte det hele med å lage noen innlinker selv.

Har lest litt om feederblogs og har noen spørsmål angående det. Hvis jeg lager en feederblog, da må jeg jo skaffe trafikk til to sider i stedet for en. Vil google se innlenken og "kreditere" meg for den uansett om det er noe trafikk der eller ikke? Er det vært å lage feederblogs eller er det bort kasta tid, kunne jeg brukt tiden bedre på å lage mer stoff til hovedsiden min i stedet?
 
Topp