Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan utvide modul til å fylle venstre og høyre kolonne i Joomla?

Jeg har installert Kunena forum på min nettside, men har trøbbel med å få vist forumet på riktig måte. Ta en kikk her på problemet.

Som dere ser har jeg fjernet innhold i venstre og høyre kolonne for denne siden, men det som skjer er ganske enkelt at forumet flytter seg til venstre, men uten å bruke den plassen som blir fristilt.

Lurer ganske enkelt på om noen har tips til hvordan jeg kan programmere dette slik at Kunena vises korrekt? På forhånd mange takk!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg sitter på en iPad, så det er ikke lett å se herfra, men mitt beste tips til deg er å bruke Firefox med Firebug-utvidelsen. Da kan man klikke på et element på siden og se hvilke regler som er satt via CSS. Det kan være litt uvant istarten, men du lærer det relativt fort og da kan du enkelt feilsøke det aller aller meste av designfeil selv. :)

Jeg har ihvertfall lært masse CSS selv ved kun å klikke på forskjellige elementer og prøve meg frem med forskjellige innstillinger.

Da ser du både hva som er satt av regler og i hvilken fil du finner koden slik at du kan
 
Topp