Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ide til produkter

ConcourseB

New Member
Skal starte en nettbutikk (inspirert av amazon) men vet ikke hva jeg skal begynne å selge. Skal dropshippe.
Har noen noen ideer?
 

barentshavet

Active Member
Kanskje noe du brenner for med et potensiale i markedet..? Jeg ville startet med å analysere forespørsel og etterspørsel på produkter du kunne tenkt deg å selge. Finnes det mange konkurrenter og er markedet åpent for nye tilskudd? Det er ikke verre enn å søke på potensielle produkter og sjekke hva det finnes av tilbydere der. Gamle ideer kan oppstå på nytt, feks. at du har en enklere løsning eller en bedre nettbutikk enn konkurrenten... Bare å tenke! :)

Personlig mener jeg forresten at man burde starte med å importere/selge egne produkter og ikke dropshipping. Vet at det er mange her inne som gjør/har gjort suksess med dropshipping, men hvis du først skal satse ville jeg brukt litt sparepenger og tatt meg råd til å kjøpe inn produkter av god kvalitet med eget lager.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Du kan også ta en titt på denne siden. Der finner du litt fin informasjon å starte med.
 

Peter Barbulla

New Member
Det beste ville jo være at du fant deg noen egne produkter som ingen andre tilbyr.
Å finne den rette ideen, og få litt god veiledning for å oppnå et vellykket resultat, kan være tingen.
Hvis du mangler genuine ideer, sjekk grunderbibelen.com Her finnes over 300 nye forretningsideer, som knapt noen har tenkt på. 70 av dem gjelder nye produkter eller sågar oppfinnelser. Har du kommet frem til prototyp kan du finne deg en prisgunstig produsent, antakelig i Baltikum, Polen eller det Fjerne Østen.

grunderbibelen.com er undertegnede sin nettside.
 
Topp