Kjapp og trygg hosting for Wordpress

iphonen.no selges

janerik

Medlem
Tittelen sier vel det meste, og det skal vel ikke så stor fantasi til for å komme på ting man kan fylle iPhonen.no - om iPhone, iPad og iPod med.
Pr idag har jeg bare lagt inn litt stoff for å teste litt og gjøre domenet litt "levende"

Bud på PM eller i posten her.

Forbeholder meg retten til og ikke selge hvis budene blir for lave .
 

janerik

Medlem
Heisann

Liten trafikk på siden. Ingen annonsering foretatt. Ser på analytics at det ikke har vært mer en ....72 stk inne på siden på en dag. Gjennomsnitt tid på siden 1:31 , 80% nye besøkende.


Jeg satt raskt opp en side på domenet og la inn noen enkle artikler og et forum, for å ha noe innhold der. Rangerte som nr 2 på google under søkeordet "iphonen" (naturlig nok) så lenge jeg la inn en liten artikkel om dagen, men nå har den rast ned ser jeg.

Hadde egentlig tenkt å starte en liten nettbutikk for apple-utstyr, men ser at jeg på langt nær får tid til det prosjektet, så derfor selger jeg domenet.


Den som overtar domenet må gjerne få med bloggen, wp-plattform, som jeg har der, men må nok regne med å bygge opp trafikken inn til siden helt på nytt, da det nå er for ingenting å regne. Men det skulle jo være noen muligheter ?
 

janerik

Medlem
Heisann
....
Den som overtar domenet må gjerne få med bloggen, wp-plattform, som jeg har der, men må nok regne med å bygge opp trafikken inn til siden helt på nytt, da det nå er for ingenting å regne. Men det skulle jo være noen muligheter ?


Med andre ord - ja, det lille innholdet kan følge med på kjøpet. Er basert på themaet Twenty Eleven som mange kjenner godt.
 
Topp