Kjapp og trygg hosting for Wordpress

iZettle

AndreasBr

Member
Må jo være mindre smarte om du ikke forstår at alt salg ikke må foregå over disk. Eksempelvis ekstra tilbud for betal i butikk for nærområdet, hvor resten av kundene betaler i nettbutikken. En stor butikk med høye inntekter kan altså fint bruke izettle, uten å få disse enorme kostnadene du snakker om.
Da har de LAV omsetning på kassen sin og iZettle kan være et alternativ.. Du må virkelig lære deg å lese..
Det gjelder selvfølgelig KONTANTOMSETNING.. Ikke omsetning på nettbutikk.

Det er IKKE krav til kassesystem ved nettbutikk.
 

xdex

Medlem
Da har de LAV omsetning på kassen sin og iZettle kan være et alternativ.. Du må virkelig lære deg å lese..
Det gjelder selvfølgelig KONTANTOMSETNING.. Ikke omsetning på nettbutikk.

Det er IKKE krav til kassesystem ved nettbutikk.

Jeg sa store og små, jeg nevnte ingenting om kontantomsettning, det var du som begynte å fortelle hvor lite smarte dem var, så ville bare spesifisere dette, da du har missforstått. En hver person som skal starte butikk kan jo selv enkelt regne ut forventede utgifter med ett system.

Forøvrig kan jeg lese, men ser at du kanskje har tolket og missforstått innlegget mitt. For store og små bedrifter kan iZettle være ypperlig, hvor mye dem legger i fra seg gjennom kassen er ett annet spørsmål. Her snakker jeg om tilbudet ut til kunden. Har ikke nevnt at butikker med mye omsetning på kassen burde velge iZettle, det syntes jeg hver enkelte kjøpmann kan regne ut selv, og skape ett fullstendig bilde og overblikk over kostnader.
 
Sist redigert:
Topp