Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Joomla-artikler ødelegger for moduler!?

Nutz

Med lem
Har da sett mindre kompliserte spørsmål her av andre som også hjelper folk med å sette opp Web-sider og selger tjenester.. ;)
Hvorfor så gira på å henge folk oppetter veggen til tørk King?
Ofte så er det noen veteran-triks man må gjøre, og feller man kan gå i med alle script..
 

picxx

Well-Known Member
Har da sett mindre kompliserte spørsmål her av andre som også hjelper folk med å sette opp Web-sider og selger tjenester.. ;)
Hvorfor så gira på å henge folk oppetter veggen til tørk King?
Ofte så er det noen veteran-triks man må gjøre, og feller man kan gå i med alle script..

Enig med deg her Nutz, dette er noe klienten må ta standpunkt til, men personlig tror jeg faktisk jeg hadde begynt å skjelve litt i buksene om jeg skulle satt opp ett hus og fått høre det i lokalmiløet at byggherren hadde vært rundt for å forhøre seg om hvilken plank han skulle bruke til bordkledning, hvor pipa skulle være plassert og om strømmen skulle legges før eller etter at gulvene var lagt.
 

allegretto

Medlem
Fullstendig enig med King, og forsåvidt picxx.
Man lærer mer av å prøve og feile, enn å stille sørsmål her for hver minste ting.
Tilslutt gidder trolig ikke folk å prøve å hjelpe deg.. ihvertfall når du ikke engang tar deg tid til å beskrive ordentlig hva du egentlig trenger hjelp til.

Om du googler så får du kjapt svar på det aller meste når det gjelder Joomla, siden det er det mest brukte CMS´et.

Hvilken utdanning har du forresten? alder?
 

Nutz

Med lem
Det som kan bli konsekvens av denne kritikken og uthengingen er at terskelen for å poste spørsmål om problemer og løsninger i forumet blir høyere, og med det til slutt et dårligere "oppslagsverk"..
Et forum med mange medlemmer på forskjellige nivåer er en gullgruve, ofte er det ikke mer enn et lite søk her som skal til for å se sitt problem besvart.
Dumt at konseptet med at folk hjelper hverandre og gir hverandre seriøse og hjelpsomme svar blir ødelagt av surmagede "proffer"..
Hva med å gjøre seg og andre en tjeneste med å ignorere de spørsmålene man selv synes er under sin verdighet å svare på?
 

tom3008

Medlem
:)
Jeg har fått det til, nå, problemene lå html- koden....

Fra nå av må jeg lage artiklene i Dreamweaver.

Men jeg skjønner ikke hvorfor slikt skjer.... Det har jo alltid fungert:eek:

Takk for hjelp :D

Ps. Jeg lager ikke for andre folk, alle sidene jeg har laget er til venner :D
Glemte jeg å si at jeg er 14 år?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er helt greit at folk stiller spørsmål fordi man ikke får til ting, det gjør jeg også ofte, men jeg syntes det er litt uheldig (for å bruke det uttrykket) at det kommer spørsmål såpass ofte fra en som faktisk selger nettsider og som selv skriver på sine nettsider at: "Vi leverer websider av høy kvalitet med deg og deres behov i sentrum." Det er ofte relativt elementære ting det blir spurt om som lett fikses ved et søk på Google og jeg tror slike tråder kan være med på å skremme vekk kunder.

Slik internett er i dag er det veldig, veldig vanlig og enkelt å "Google" opp folk og dersom man vurderer å kjøpe nettside fra denne karen og så kommer over disse trådene, tror jeg veldig mange snur i døra...
 

Nutz

Med lem
Ja, det er forferdelig enkelt å google opp ting..
Men hvorfor kan ikke Webforumet være en av de som også dukker opp på google som leverandør av et fullgodt svar på norsk?
 

allegretto

Medlem
Det er greit å stille spørsmål (om de er godt beskrevet, og problemet kommer godt frem).. men om man gang på gang stiller spørsmål som er helt basic (og som man enkelt får svar på ved å lese joomla brukermanual/faq etc) ender man opp med at folk her inne til slutt ikke gidder å besvare spørsmålene..
 

tom3008

Medlem
Jeg bøyer meg i støvet :D
Men jeg bare lurte på hvorfor dette skjedde, noe som ikke har hendt før.
Det er jo heller ingen av dere som har klart å svare meg, så dette blir bare feil....


Det er derfor jeg kan levere gode websider, fordi jeg tørr å spørre om hjelp.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Det er jo heller ingen av dere som har klart å svare meg, så dette blir bare feil....

Det er et ordtak som gaar slik:
En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare.
Og hvis dette blir "standarden" paa spoersmaal her paa webforumet gidder tilslutt ikke folk aa svare.
 

tom3008

Medlem
Jeg har fikset artikkelen med Dreamweaver, som sagt.
Ok, picxx?
Allegretto, jeg har gitt opp. Jeg har jo alltid Dreamweaver tilgjengelig så....
 
Topp