Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan du Google AdWords?

Søker etter en person som kan dette og har jobbet en god del med Adwords.

Har en nettbutikk og har opprettet mange kampanjer etc i adwords så er ikke helt ukjent med dette selv. Det ligger annonser inne nå som ruller og går så vi starter ikke på bunnen. Dette er også linket opp mot analytics, så dette bør heller ikke være ukjent arbeidsområde for deg.

Jobben din her vil være med på å justere og "tune" inn annonsene. Finne nye og gode søkeord som vi følger opp, kanskje omorganisere noe osv. Passe på at annonsene ikke konkurrerer mot hverandre osv.

Samarbeidsmåte:
Her ønsker jeg selv å være med da jeg samtidig kan få opplæring og forstå mer av adwords.
Du vil derfor ikke få en invitasjon til å logge deg på og styre med annonsene på egenhånd.
Du vil logge deg på min datamaskin og sammen går vi inn på adwords samtidig som vi snakker sammen på Skype.

Betaling:
Jeg betaler for den tiden vi logger oss på adwords sammen. Oppgi derfor en pris pr. time.

Betaler ut fortløpende. Alt etter hva vi blir enige om. Du kan gjerne sende meg faktura etter hver gang vi har vært pålogget, eller samle opp.

Jeg ser her formeg et langsiktig samarbeid hvor vi sammen (1-3 ganger pr. mnd) logger oss inn og sjekker og tuner kampanjene

Send meg en epost om pris pr time og fortell kort om på hvilken måte du har jobbet med adwords
 
Topp