Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan noen ta en titt på hosting siden min

chrisern

Medlem
Hei,

lurte på om noen kunne sett på hosting siden min og gitt meg tilbakemeldinger på evt forbedringer?.

URL: spillhost.no


håper noen kan. tusen takk
 

Stoppet

Banned
Det finnes ingen informasjon om hvem som driver siden. Ikke noe firma, org.nr. eller link til vilkårene i footeren (den virker hvertfall ikke). Jeg handler aldri fra noen som ikke oppgir firmaopplysninger slik at jeg kan se hvem jeg handler med.

Ser også ut som du bare har mulighet for betaling via PayPal?

Og så får jeg denne meldingen under bestillingsknappen:
"Denne bestillingen foregår ikke på et sikkert område. Oppgi derfor ingen sensitiv informasjon under bestillingen. Din IP (xx.xxx.xxx.xx) er blitt logget."
 

Szir0

Member
Siden var enkel og grei, kanskje litt for lite innhold på første siden, men logoen øverst til venstre var dårlig syns jeg..
 

chrisern

Medlem
Siden var enkel og grei, kanskje litt for lite innhold på første siden, men logoen øverst til venstre var dårlig syns jeg..

oki. men det jeg tenker på, er dette en side du hadde bestilt noe på? Ønsker å gjøre siden mere attraktiv og få folk til å ha lyst å bestille.

håper du har noen tips til forbedringer
 

Savage

New Member
oki. men det jeg tenker på, er dette en side du hadde bestilt noe på? Ønsker å gjøre siden mere attraktiv og få folk til å ha lyst å bestille.

håper du har noen tips til forbedringer
nei, får ikke noen stor lyst å bestille jeg.
som René Munthe Eik påpekte :
Det finnes ingen informasjon om hvem som driver siden. Ikke noe firma, org.nr. eller link til vilkårene i footeren
...
dette er ekstrem viktig, hvis du vil drive med salg ellers hvordan skal kundene tro på deg ? nettsiden din er ikke blogg , så du bør ha mer info om deg og din firma .
 
Topp