Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kategori.no

holte

Medlem
Jeg har domenet kategorier.no, et domene med stor startsidepotensiale

Min personlige mening er at kategorier er noe mer komplett enn kategori. Domenet går uansett ikke for under 5000.- trur eg, da jeg selv klarer å utvikle det til et nettsted med inntekter som bør overstige 5000 I året. Jeg har likevel nok å gjøre med andre ting, så skulle noen være interessert, ta gjerne kontakt.

Om ønskelig kan det overlates ferdig oppsatt på domeneshop sin server med Wordpress, og eller PhpBB forum, uten ekstra kostnad

har også alfabetisk.no
 

Bjørn

Domenespekulant
Litt småfrekt å "stjele" andre sin tråd da.. hva som er best er vel opp til øyet som ser.. legg de heller i egen tråd i stedet for denne... :)
 

holte

Medlem
Litt småfrekt å "stjele" andre sin tråd da.. hva som er best er vel opp til øyet som ser.. legg de heller i egen tråd i stedet for denne... :)

Domenet på tråden er jo solgt Bjørn. Det var kanskje andre interesserte, og det var innen samme kategori. Synes jeg har sett flere eksempler på at folk legger inn lignende domener når det ikke blir salg, eller domener er solgt. Kan ikke se at det kan skade trådstarter, men jeg skal ha det I minne:)

Domenet er forøvrig ikke lenger til salgs. Jeg har et konsept rimelig klart. For 20 lakser kan jeg nok ombestemme meg.
 

holte

Medlem
Jeg har akkurat vært på Rimi, de hadde ikke hele lakser, slik at jeg kjøpte 30 pakker med røkt laks i skiver i stedet.

Holder det om jeg sender dette til deg i morgen kveld ?

Du skulle spurt først! Jeg er ute etter de laksene med så ultra fine farger at man bare vil ha mer. De finner du ikke på billigbutikker. Jeg foreslår at du tar deg noen smørbrød, og siden det er helg kan du jo invitere til smørbrødfest? Ta litt I ingangspenger så får du igjen utlegget, eller for pålegget;)

God helg!:)
 

Rismoen

Medlem
Ikke la deg lure av @adeneo sitt bud... I et økosystem går det en strøm av energi som avtar jo høyere opp i en næringskjede man kommer. En næringspyramide forteller om hvordan energi fra de organismene på lavere nivåer i næringskjeden tapes etter hvert som man kommer høyere opp.

www.youtube.com/watch?v=A3ytTKZf344

a194497dea.png
 
Topp