Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøp av nettsider

Jeg er på utkikk etter å kjøpe noen "engelske" nettsider og ser i den forbindelse etter markedsplasser hvor slike nettsider legges ut for salg.

Benytter sitepoint.com en del, men må jo være flere enn dem? Har ikke funnet noen andre bra sider etter søk i Google.
 

Ståle

Medlem
Mye småsider og passelig useriøst på DP desverre. MYE juks med statistikker både på DP og Sitepoint, men det vet du nok allerede.

Jepp, det er veldig mye dårlig som legges ut for salg, men en gang i blandt så dukker det opp noen perler. Som regel så forsvinner de rimelig kjapt.
 
Takk for svar.

Jeg er fullt klar over at det er mye svindel ute å går. Stort sett er alt bare kast, men som noen sier er det fra tid til annen noen gullkorn. Tenkte å overvåke flere markedsplasser i håp om å øke sjansene for å finne disse gullkornene.

Den beste metoden er nok likevel å ta direkte kontakt med webmaster for sider som virker interessante, problemet er bare å komme over disse sidene.
 

tulling99

Medlem
Takk for svar.

Jeg er fullt klar over at det er mye svindel ute å går. Stort sett er alt bare kast, men som noen sier er det fra tid til annen noen gullkorn. Tenkte å overvåke flere markedsplasser i håp om å øke sjansene for å finne disse gullkornene.

Den beste metoden er nok likevel å ta direkte kontakt med webmaster for sider som virker interessante, problemet er bare å komme over disse sidene.

Enig. Det må finnes ufattelig mange sider der ute der webmasteren bare har laget siden som hobby, og tjener så og si null kroner på den fordi han ikke har greie på slike ting, men der siden likevl har xxxx unike om dagen... Det må være lett å kjøpe slike sider for en billig penge, problemet er å finne disse.
 

Keanu

Geek
eBay har også en kategori for domener, og der er det også noen som inkluderer innhold. Mye dritt (som på de fleste andre steder som selger domener/sider), men sikkert en og annen juvel for de som overvåker.

Mulig det er flere sider der som selges av nybegynnere som ikke kjenner til andre store markedsplasser. (spekulasjon fra min side, har aldri aktivt overvåket eBay for domener og websider)
 
Topp