Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper nettsted

click24

Medlem
hei.
først vil jeg si at jeg får sikkert en god del innspill av endel dyktige mennesker her inne som syntes tråden er rar. men alt har jo sin pris. for og komme til saken så skulle jeg gjerne kjøpt ett nettsted som tjener penger stabilt pr idag. dropshipping er vel det som er mest aktuelt da skulle jeg tro.
hvorfor selge noe som tjener penger , jo kanskje du trenger mer penger til nye prosjekter. og selvfølgelig, jo mer omsetning jo dyrere blir det og kjøpe herligheten. ser den. så skulle der være noen som sitter på noe slikt og ønsker og selge av egne grunner, så er jeg en potensiell kjøper.
 

picxx

Well-Known Member
ingen interesse av sider med annonseavtaler?
(er vel en 70-80.000 i året, sånn rundt regnet)
 

click24

Medlem
vet selv at jeg er veldig dårlig til da og fornye disse annonseavtalene. har mange baller i luften hele tiden og da er det noe som ikke kommer til og bli utført og jeg taper på det. vet selv at der er jeg treg. så det var ikke tanken min..
må vel legge til at tanken var at stedet skulle genere ca 100 tusen og oppover. årlig.
 

picxx

Well-Known Member
Så du er kun int. i sider som generer over 100.000 i inntekt på affiliateavtaler årlig?
VG.no kanskje? :D

Vel, de selger vel og tjener det samme i uka, men DET var ikke det du var intressert i, sant?
 

click24

Medlem
nå er ikke jeg noen expert, men det kommer nå an på hvor stabil den inntekten har vært over hvor lang tid. og om det er en inntekt som kommer til og vedvare. litt dumt og betale for noe som faller bort etter det er betalt for. uansett er jo dette noe jeg må få noen andre kloke hoder til og se på.
 

Frode

Medlem
Klart det, men hvis inntekten ses på som rimelig sikker og med mulighet for økning.

Sånn generelt, hvor mange års inntjening?
 
Topp