Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konvertere docx til html

A

aabbcc

Guest
Er det noen som vet om noen programmer som kan konvertere docx til html og som lar seg installere på windowsserver?

Vi har prøvd en del, men ikke funnet noe som håndterer sideskift og interne lenker. For gode gamle doc-filer har vi funnet en service som funker godt, så det burde finnes noe for docx også.

aabbcc
 
A

aabbcc

Guest
Takk for svar Zapotek. Jo. Det funker fint når vi selv har kontrollen.

Det hele funker strålende egentlig, men det hadde vært veldig ålreit om systemet vårt forstod docx også. Hittil har dette selskapet brukt doc, men nå var det noen som sa at de skulle over på ny officeversjon og da ville ha docx-filer. (Ett av verdens største selskaper, så vi klarer nok ikke å få de til å lagre alle dokumentene som doc. Store mengder dokumenter.)

aabbcc
 
A

aabbcc

Guest
Takk Selbekk, disse skal vi teste. Subsystems så veldig lovende ut!

De to andre tror jeg vi har testet, men jeg er ikke 100% sikker. (En annen som gjør testinga.) Vi har testet 5-6 programmer allerede, men ingen har vært skikkelig gode. Mye småbugs og ting som blir borte i konverteringen.

aabbcc
 

Steve Cash

Medlem
Jeg bruker samme tråd for å spørre om det er noen som har ny kunnskap om verktøy for å kovertere word-dokumenter til html.
 

beatngu

Member
Jeg har noe som jeg bruker i et program som jeg har lagd , jeg kan ta ut koden og lage et nytt verktøy som kun konvertere word-dokumenter til html.

Siden jeg allerede hadde denne koden så kan jeg lage det gratis for deg,men før jeg lager UI til programmet så kan jeg jo konvertere en fil for deg så du kan sjekke om det er bra nokk.Viss du sender meg en .docx fil i PM så skal jeg sende en html fil tilbake som du kan sjekke kvaliteten på.
 
Topp