Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage Wordpress-plugin (restaurantmeny-oppsett)

Hei.
Har selv laget et forholdsvis greit oppsett (meny) for en restaurant, men det er veldig tungvindt å legge inn produktene, spesielt for kunden selv, da jeg manuelt må legge inn ulike divs og klasser på selve undersiden for hver matrett - Kunne tenkt meg en egen Wordpress-plugin for å sette inn matretter i utlike kategorier (Pizza, Burger, osvosv) som følger oppsettet jeg allerede har laget..

Her legges det inn: Tittel, pris og innhold, og ser slik ut:


Og det er ulike menyer, til ulike undersider, så det burde vel kjøres noen form for shortcode e.l. her for å få riktig matrett under riktig underside/meny.

Ta kontakt for mer info, og antyd gjerne pris.
 

xdex

Medlem
Kan du ikke bare bruke register_post_type i WordPress? Som heter "Menyen" f.eks. Da kan du legge inn hver meny, som ett eget "blogg-element". Kombinerer du dette, med Advanced Custom fields så er du ferdig på ett øyeblikk. Gir deg også mye fleksibilitet, med tanke på hvordan menyer kan utvikle seg etterhvert. Til slutt, så sorterer du bare hver meny "burgere" under en egen kategori. For å få til det, bruker du noe som dette (i args array),

Kode:
'taxonomies' => array('category'),

Penger spart, og du trenger ikke utvikle en egen plugin. Du trenger jo heller ikke bruke ACF som jeg nevnte her, men det gjør prosessen utrolig mye enklere for slike småsider.
 

T SL

Active Member
Hvordan gikk det med denne? Send gjerne PM dersom du er interessert, og ikke har fått det fikset selv.


Edit: Da er vi i gang og lager denne for TS. Andre som trenger Wordpress plugins à la denne, ta gjerne kontakt.
 
Sist redigert:
Topp