Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lagerlokaler i Oslo leies ut (Kalbakken)

thbor83

New Member
Hei,

Vet ikke om dette var riktig kategori å legge ut denne på posten på, men da antar jeg at administrator flytter den riktig kategori :)

Vi leier i dag ett større lokale på Kalbakken på ca 137 kvm, vi benytter det primært som lagerlokaler, men man kan gjøre om dette til kontorlokaler hvis man ønsker det.

Lokalene inneholder ett minikjøkken (Nytt i april 2016), to store rom (ca like store), 4 store vinduer inn mot begge av rommene. Felles gang med plass til hyller/skuffeseksjoner etc. I felleslokalet så er det dusj og toalett, dette deles i dag med en annen leietaker.

Inngangspartiet deler med med en annen leietaker i dag. Det er internett i bygget men vi har ikke benyttet oss av dette pr idag. Det medfølger to faste parkeringsplasser(Merket med skilt)

Da vi har kommet til ett veiskille hvor vi dessverre må legge ned vår virksomhet ønsker vi å finne noen som trenger lokaler i oslo området. Månedskostnaden 15 829,- inkl mva
Så hvis noen kjenner noen eller selv ønsker større lokaler si gjerne ifra til oss. (Vi kan også være interessert i å selge vår bedrift hvis noen ønsker å drive nettbutikker også, send meg PM så kan jeg sende over info om disse nettbutikkene eventuelt for å avtale visning i lokalene)

Ønsker alle på webforumet en fortsatt riktig god jul og godt nyttår!
 
Topp