Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lagt inn på sykehus! Wish me good luck.

Ønsker du meg lykke til?

  • Ja, faen heller. Lykke til.

    Stemmer: 25 89,3%
  • Nei! Håper du dauer din jævla hestkuk.

    Stemmer: 3 10,7%

  • Totalt antall stemmer
    28

peterandrej

pensjonert moderator
tnx for all støtte!

jeg blir visst her til i morgen. siden jeg bruker kortison er jeg veldig veldig veldig vanskelig å sette veneflon på når man skal gi ting intravenøst. så.. ALLE sykesøsterne fikk 3 forsøk hver før de tok til vett og ringte anestasi-avdelingen. jeg ser ut som en narkoman. og nå begynner hvis cellegiften å virke, så jeg er ganske kvalm. man blir nemlig kvalm av cellegift hvis du lurte.

oh joy. men kaffen her er ikke så verst.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ser dessverre ut som jeg må bli her til i kveld en gang. Skulle tatt med meg iMac'en hit, sånn at jeg kunne jobbet litt, men har da macbook'en med, sånn at jeg i det minste kan surfe litt. Er uansett ikke så lenge til jeg kan dra. De er visst litt redde for at jeg kan daue hvis jeg drar for tidlig eller noe.

Hvis dere lurer hva jeg er her for, så er det gikta - som plager meg noe vanvittig for tiden - som skal behandles med litt "eksperimentell" medisin. Vi snakker om en biologisk masse som pumpes inn intravenøst, og som gjør at immunforsvaret egentlig forsvinner. Blir en slags AIDS-light. resultatet er at jeg sikkert får influensa og forkjølelser hver uke, men i det minste skal jeg bli bedre i gikta sier de.

Denne nye medisinen er ennå på "prøve" i markedet, så da er de ganske nøye med at man føler seg 100% før man får dra og sånn. Forøvrig kan det opplyses at denne medisinen belaster dere skattebetalere med sånn ca kr 200.000,- inkludert moms - over et år.

Behandlingen toppes med litt god gammeldags cellegift. Og litt god gammeldags "dop", også kallt ekstremt sterke smertestillende. Og så har jeg en liten kortisonkur gående.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg valgte det første, siden det ikke var noen mellomting :p så det var nok ikke meg ;)
 
Topp