Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Legge til avatar/bilde på phpbb3 forum.

OldHP

Medlem
Jeg får denne meldingen opp når jeg skal krysse for å kunne laste opp avatar.

Advarsel
Den inntastede sti "images/avatars/upload" er ikke skrivbar.

Hva gjør jeg? LAGT TIL: Også, hvordan fjerner jeg den greia med at jeg administrator må godkjenne alle innlegg skrevet? Ved å trykke på ALLE JA på "forumer"? (vil at folk skal kunne se innleggene skrevet uten at jeg må godkjenne innleggene..)
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Ok

Takk, da er det gjort.

Også, hvordan fjerner jeg den greia med at jeg administrator må godkjenne alle innlegg skrevet? Ved å trykke på ALLE JA på "forumer"? (vil at folk skal kunne se innleggene skrevet uten at jeg må godkjenne innleggene..)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Gå inn på adminpanelet og gå til fanen som heter "Rettigheter". Der klikker du "Forumrettigheter" og velger forumet dette skal gjelde for. Velg gruppen dette skal gjelde for og velg "Rediger rettigheter". Sørg for at de har "Standard tilgang".

Du må kanskje inn på "Avanserte rettigheter" -> "Diverse" og sette "Ja" på "Kan lage nye innlegg uten godkjenning" dersom dette ikke er standard, noe jeg ikke husker om det er.

Ja, phpBB3 er veldig tungvindt når det gjelder rettigheter, men det meste trenger man kun å gjøre i starten heldigvis. :)
 
Topp