Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leie av designer/programmerer til nettsted

sKrud

Meget sliten student
Hei og hopp..


Jeg trenger en programmerer (PHP,MySQL osv..det vanlige) som også er god designer... Har brukt en indeer til endel i det siste, men å si at han er en god designer er å ta i..derfor har jeg gjort det meste av design arbeid selv..

Derfor trenger jeg en ny eller en til programmerer, å da spør jeg dere: Har du en du kan anbefale?

Må være dyktig og rimelig.. Men er villig til å betale noe mer en "normalsats" om det skulle vise seg at personen er dyktig og effektiv..

Så hadde vært flott om vi kunne dele noen erfaringer her..

Edit: Kunnskap i Drupal er elementært..
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Har ingen kunnskap om Drupal, så jeg er ikke en mann for jobben. Men, jeg lurer litt; hva mener du er "normalsats"?

Jeg tar ca 1000,- timen inkl. mva for mine tjenester. Det synes jeg er rimelig. Man sitter inne med kompetanse, og denne kompetansen koster. Man skal jo også ha dekket de periodene man ikke har oppdrag, og så selvsagt løpende utgifter.

Jeg lurer egentlig, for jeg får stadig vekk mail fra tullinger. De kan skrive ting som "Vi vil gjerne ha en nettside som fungerer omtrent som Facebook, men vi vil også en råkul funksjon inkludert som den på Nettby. Budsjettet vårt er kr 1500,-"

Er du en av dem?
 

sKrud

Meget sliten student
peterandrej: Er vell ikke den som er mest lysten på å betale 1000kr i timen nei, i værtfall ikke når jeg vet hvordan prisene på det internasjonalemarkedet er.. Men er heller ikke urimelig når det gjelder å betale de jeg leier inn.. Tar selv også ca. 1000kr i timen for designarbeid..
Men om du trenger en facebookklone kan du få det av meg for en billig penge..har en liggende...:p

Brukernavn: Skal sende henne en mail jeg..

Basicus: Sender en mail til deg også i løpet av kvelden..:)

Så får vi håpe at dette går i orden..
 
Sist redigert:
Topp