leie-tilhenger.no

En tråd i 'Galleri' startet av Robert, 8 Sep 2009.

1. Robert

Robert Mr. 66

2. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Ja. Du må sette inn priser. Dessuten kommer du ikke langt i utleiebransjen med en henger uten kapell. Har du henger med kapell så sett inn bilde av den.

Hva med bittelitt nesten usynlig mønster i bakgrunnen?

Sist redigert: 8 Sep 2009
  3. Robert

Robert Mr. 66

Prisene er flytende og varierer med sesong/pågang og er derfor ikke faste. Har vurdert en priskalkulator men ikke tatt meg tid til å legge opp.

Siden har vært oppe i to år og jeg føler at jeg har kommet meg ganske langt med tilhengeren min, merk at dette er min egen tilhenger som jeg leier ut fremfor at den støver vekk, jeg har ikke planer om å utvide til en stor tilhengerpark, enda ;)

4. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Oia, har du 1 stk antall tilhenger du leier ut? Da vil jeg veldig gjerne vite hvor i landet den befinner seg også. :)

5. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Atle: det står at den finner seg i Oslo.

6. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Hehe, du sier noe jebbis. Natta. :D

7. testdriver Ha det bra..

Generelt er det jo greit å bruke 'vi', men i dette tilfellet blir det kanskje litt rart?

Enkel og fin side, forøvrig. :)

8. bluekoala Medlem

Sist redigert av en moderator: 6 Okt 2010
  9. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Du kan sikkert skrive et innlegg om hva du har lov å kjøre med og ikke kjøre med med de forskjellige egenlaster, førerkort, om tilhengeren har bremse eller ikke - uten brems er maks hastighet ikke mindre (eller 'mer' i denne sammenhengen) enn 120km/2t f.eks.

Flip! Så ikke at tråden var bumpet av en spammer. Beklager :p

Del denne siden