Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter etter programmerer?

eirikkn

New Member
Hei

Vi har en webside som vi selv har designet, og som vi har fått et firma til å programmere. Websiden er så å si klar for launch, men vi må få fjernet en del ”bugs”. I tilegg så ønsker vi å gjøre noen forbedringer på siden. Selve designet er ganske enkelt, men den har en litt omfattende CMS. Årsaken til at vi ikke ønsker å bruke det samme firmaet som vi har brukt til å fullføre siden er fordi det har oppstått en del misforståelser pga. språk. I tilegg til at det har tatt alt for lang tid sammenlignet med hva de lovet.

Nå er vi på jakt etter et selskap eller freelancer som er vant til å jobbe med større prosjekter, og som vi kan bruke til å klargjøre websiden våres, i tilegg til å kontinuerlig videreutvikle den. Vi har allerede en del nye ting som vi skal bygge på den fremover.

Denne mailen blir sendt til en del forskjellige webdesignere/programerere,. Deretter velger vi ut noen av de som har mest erfaring, eller som har laget de beste websidene til å se nærmere på den, og å gi oss en pris.

Hvis det kunne vært av interesse og sett nærmere på websiden vår så vennligst send meg noen av de beste og mer avanserte webprosjektene dere har jobbet med. På den måten så får vi sett hva dere har gjort tidligere.

Dette er ikke noe prosjekt for de som lager mindre websider for de lokale bedriftene. Vi kommer kun til å besvare dem som har erfaring med mer komplekse eller større prosjekter.

Vi er på jakt etter en partner som vi ønsker et langsiktig samarbeid med!

Hilsen

Eirik
 

jfallsen

New Member
Utvikler

Hei
jeg er interesert i denne jobben jeg har flyust med erfaring både fra Joomla og Idium Portal server så jeg er svært godt kjent med teknologien. Jeg er i tilleg sql programmerer og programmerer både i java og C#.
Jeg legger ved CV som vedlegg
Jan
 

Vedlegg

  • CV.pdf
    51,6 KB · Sett: 29
Topp