Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Limestone Advertising com - Nyt affiliate netværk i Norge, Danmark og Sverige

Hei Alle,

Mit navn er Michael Deleuran, jeg er Dansker og har været i online affiliate branchen i ca 17 år.
Håber I er ok med jeg skriver på Dansk?

Jeg har lavet et nyt affiliate netværk: Limestone Advertising, hvor jeg ud fra min lange erfaring fra branchen, ønsker at gøre tingene anderledes.
Jeg ønsker at levere kvalitet til annoncørerne, samarbejde med medier i Norge som også gerne vil indgå i dialoger om annoncører, så vi sammen kan lave de rigtige kampagner til de Norske brugere.

Lige nu har jeg en spændende kampagne fra Oslo Kraft hvor der samles brugere op til at få et opkald omkring strøm, hvor der samtidig trækkes lod om en heldig vinder af 1 års forbrug af strøm.
Kom gerne med ris og ros, og hvis nogle gerne vil finde plads til at køre kampagnen på Jeres website eller i Jeres nyhedsbrev, så lad mig endelig høre fra Jer.

Jeg ser frem til at høre fra Jer...
Mvh. Michael Deleuran/ LimestoneAdvertising.com
 
Oslokraft er ikke akkurat de mest populære kraftleverandørene. Bare google "Oslo kraft erfaringer", så tror jeg at de fleste kan gjøre seg opp en mening om hvorvidt de ønsker å bli oppringt av den gjengen der. Personlig sier jeg Nei takk.
 
Hei Arjo Regnskap, Takk for din kommentar, Hvis du måtte have interesse i affiliate kampagner fra andre kunder/brands, så lad mig endelig høre hvem det er, så vil jeg arbejde efter at få disse ind i vores netværk.
Mvh. Michael
 
Hei alle,
Jeg vil lige opdatere Jer på at denne kampagne pt har en konvertering fra klik til lead på 16%.
Lad mig høre om der er nogle interesserede medier til kampagnen?
Mvh. Michael
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Velkommen til Webforumet, Michael :) Hyggelig med nye innslag i affiliatebransjen - har du noen formening om hvordan affiliatebusinessen "ligger an" i Danmark, Norge og Sverige for tiden?
 
Tak Rune,
Jeg syntes overordnet at det er meget de samme kampagner, som alle affiliate netværk har i hele Skandinavien.
Derfor vi med Limestone har top fokus på andre annoncører og andre kampagner fra de annoncører som kører i dag.
Så alle inputs til mig er mere end velkommen omkring hvilke annoncører og kampagner I som affiliates gerne vil køre i Norge.
Jeg glæder mig til at høre fra alle...
 

Martin R

Medlem
Velkommen til Webforumet Michael :)

Har blitt publisher hos dere, og det blir spennende å følge deres nettverk fremover! :)

Noen spennende kampanjer på gang?
 
Hei og tak Martin :)

Ja, vi er ved at teste et setup af lige nu i Danmark, som vi har klar i Norge lige efter meget snart ;-)

OsloKraft har jeg presset op i dobbelt pris, grundet markedet og konkurrencen, så den kampagne giver nu 14 NOK ud til medier i Norge for at finde kunde leads til OsloKraft.

Igen, lad mig høre fra dig og andre hvis I hører om nye firmaer i Norge som I gerne vil have kampagner fra, så tager jeg fat i dem ;-) God aften til alle...

Mvh. Michael/Limestone A
 
Topp