Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Logo for cheerleading team

issalin

New Member
Hei!

Noen som har lyst å gjøre en god gjerning?

Jeg skal starte opp et nytt cheerleading lag i Rena til høsten, og trenger en logo. Den må ha hvit bakgrund og ellers inneholde fargene svart og limegrønn (med svart som hovedfarge) kan også adde sølv til viss du vil.
Navnet på laget er Rena X-treme, og jeg vil gjerne ha med en stjerne i logoen! :)
 

Keanu

Geek
Du bør opplyse om du forventer å få tak i dette gratis eller hvor stort budsjett dere har tilgjengelig.
 

issalin

New Member
hehe, det var da virkelig snilt. Var ikke ment som en spøk det innlegget her. Fikk god respons og en kjempe fin logo sist gang jeg henvendte meg på dette forumet. Trenger ikke være noe avanserte greier.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Her er noen nettsider du kan teste ut:

Logo Generator - your logo is just a click away
web 2.0 Logo Creator Online. Design and Create Free Logos
Web2.0 - Logo Creatr

Rena%20X%20treme.png
 

issalin

New Member
fordi jeg ikke kunne finne innlogginsfakta, og så er det så lenge siden, at jeg tror den kanskje har blitt slettet.

Men det er greit, kan heller finne et annet forum siden det tydligvis er et problem å gjøre noe sånn gratis.
 

picxx

Well-Known Member
Men det er greit, kan heller finne et annet forum siden det tydligvis er et problem å gjøre noe sånn gratis.

Vil anbefale deg å prøve norskwebforum, da de har en del tenåringer som går på skole og sikkert mer enn gjerne vil vise frem hvor flinke de er. De fleste her på dette forumet er folk som enten jobber fulltid på web, eller som i tillegg til sin vanlige jobb/skole også har en betydelig jobb de gjør på web, så jeg ville ikke forventet å fått noe gratis her.

Om du derimot har bidratt med en god del konstruktive innspill og hjelp på forumet har jeg også opplevd mer enn en gang at folk har fått utført gratise tjenester her på dette forumet, men å dumpe ned med det første innlegget og forvente å få en logo/banner laget gratis...da tror jeg ikke du har landet på rett forum.

Forøvrig er du hjertelig velkommen som medlem, og til å bidra med meninger og innspill i andre tråder på forumet.
 

Knut

Medlem
Halvfabrikata fra en ikke-grafisk anlagt heteslagspasient
 

Vedlegg

  • rena.jpg
    rena.jpg
    92,2 KB · Sett: 28
Topp