Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magento regnskapsfører

Richardvs

Medlem
Jeg leter etter en webvennlig(ung?) regnskapsfører.

Helst en/ei som har kunnskap til å kunne logge inn i magento å hente ut bilag selv.

Ser at Magento nettbutikkintegrasjon til e-conomic regnskapsprogram har en tillegsmodul som synkroniserer magento med systemet deres, men for å bruke dette må man kjøpe hosting av Webexpressen.
Dette er jeg desverre ikke interresert i.

Er dette en modul som er omfattende å lage selv?


Så tilslutt har jeg et generelt spørsmål til dere som driver nettbutikk; hvordan sender dere bilag til regnskapsføreren deres?

Scanner dere inn papirene, for så å opne et emailprogram å trykke ny mail å føre over et jpeg?
 

Smbinfo

Medlem
Jeg leter etter en webvennlig(ung?) regnskapsfører.

Helst en/ei som har kunnskap til å kunne logge inn i magento å hente ut bilag selv.

Ser at Magento nettbutikkintegrasjon til e-conomic regnskapsprogram har en tillegsmodul som synkroniserer magento med systemet deres, men for å bruke dette må man kjøpe hosting av Webexpressen.
Dette er jeg desverre ikke interresert i.

Er dette en modul som er omfattende å lage selv?


Så tilslutt har jeg et generelt spørsmål til dere som driver nettbutikk; hvordan sender dere bilag til regnskapsføreren deres?

Scanner dere inn papirene, for så å opne et emailprogram å trykke ny mail å føre over et jpeg?

Kan anbefale AlleTall.no, relativt nystartet og voksende firma med bare unge medarbiedere.
 
Topp