Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Makeupworld selges igjen ;)

elinpelin

New Member
Siden jeg ikke har kunnskap eller økonomi til å utvikle Makeupworld.no videre så selger jeg den istedet.
Kjøpte den gjennom siden her og overtok 14. februar.
Se på butikken, facebooksiden og twitter :)
 

elinpelin

New Member
Her er det et veldig stort marked og store muligheter for en person med litt kunnskap.
Stort varelager med blant annet masse W7 varer (bra merke) maybelline, lancome, cover girl, Rimmel, Pure, L'Oreal, Manhattan osv. Sjekk nettbutikken for vareutvalg :)
Det er med to størrelser boblekonvolutter og flere størrelser esker, klistre-adresse lapper og 10 prosent rabatt kort på neste bestilling.
 

elinpelin

New Member
Vurderer bud over 30000. Stort potensiale for rett person. Selger ikke så mye nå med minimal markedsføring men har sponset noen personer med YouTube kanaler som skal prate om butikken.
 

elinpelin

New Member
25000 ferdig prutet. Billigere blir den ikke ;)
Total utsalgspris på produktene (og det er billige priser blant annet halv pris på neglelakk og leppestifter/lipglosser) er 77 706 kroner.
 

Stoppet

Banned
Har du noe mer informasjon om driftskostnader? Har du en liste over varelageret med innkjøpspriser og antall? Hvor mange leverandører handler du fra? Hvor holder leverandørene til? Er det en butikk bygget på WordPress/WooCommerce? Har du en link til Finn annonsen? Legg gjerne ut svar i tråden eller på PM.
 

elinpelin

New Member
Det er en butikk. Nå er det nesten ikke trafikk fordi jeg ikke har råd eller kunnskap til å markedsføre butikken.
 
Topp