Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mulighed for samarbejde

Lagerkompagniet

New Member
Hei,

Jeg er ny her på det Norske site, men søger samarbejdspartnere som ønsker, at starte op med en webshop i Danmark eller salg til det danske marked. Vi har igennem længere tid, hjulpet bl.a. Discoworld.no med deres logistik i Danmark, og tildels også i Norge.

Ét af de prodblemer Discoworld har haft i Norge er, når kunderne ønsker at returnere varer når de eksempelvis angrer et køb. Her har Discoworld haft udfordringer med, at finde et norsk stock hotel, som har kunne håndtere opsamlingerne.
Jeg tænkte, at dette jo også må være problemet for Norske webshops m.m. når disse handler med Danmark. Derfor vil jeg gerne tilbyd et samarbejde hvor, Lagerkompagniet i Danmark (30Km syd for København), kan fungere som opsamlingssted samt service center for Norske Webshops.

Jeg ved ikke om der er et behov for dette fra Norske webshops, men ved, at der er et stort behov den anden vej:)

I er meget velkommen til, at kigge forbi vores website www.lagerkompagniet.dk.

Bedste hilsner
Mikkel Bauer
 

ThomasT

Medlem
Heisann,

Vi starter kontor i danmark på nyåret, og er alltid åpne for nye samarbeidsaprtnere som kan komme til nytte for våre kunder.
Kan sette vår person i Danmark i kontakt med dere ang markedet i Danmark, så ser vi om det er noe begge parter kan være tjent med;)

Vi ser selv på mulighetene å etablere eget logistikk lager/hotell i Norge da det er stor etterspørsel etter dette. Vi er da en leverandør av nettbutikker.

Send meg gjerne en PM så kanskje vi kan få til noe lurt her.
 
Topp