Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk med abonnementløsning

Grynder

New Member
God ettermiddag!

Setter pris på om dere kan gi meg tilbakemeldinger på www.clubchrono.no

Siden er ikke lansert offisielt enda, men tanken er at dette er en abonnementsløsning ala lootcrate, bare med klokker. Hver pakke inneholder minst en klokke, og i mange tilfeller tilbehør som klokkereimer, eller slips, armbånd og andre relaterte artikler.

Ting jeg ikke er fornøyd med: Logoen, og teksten i header. Synes sistnevnte ikke kommer klart nok frem mtp bakgrunnen.

Fyr løs med konstruktiv kritikk som kan bidra til en god tjeneste for klokkeinteresserte på budsjett!
 

papk

New Member
  • Teksten i logoen burde i det minste være sentrert til dere får en ordentlig en. Ville også lagt til mer luft på hver av sidene av teksten, men det er vel smak og behag.
  • Ville gått over teksten, er en del skrivefeil og kanskje vanskelige formuleringer: "abbonent", "abonnoment", "tilsendt deg", m.f.
  • Teksten i menyen, om ikke ideell, så fungerer den helt ok. Overgangen til hvit bakgrunn er desto mindre elegant, ville ha satset på noe sånt som dette: http://highseastudio.com/demo/asana-wp/
  • Under "Verdt å vite" synes jeg avsnittet "Pene designerklokker" og "Overraskelse" er noe intetsigende og kunne vært slått sammen, endret eller byttet ut med noe som faktisk er verdt å vite om tjenesten. Under "Garantert fornøyd-garanti" og FAQ ("Spørsmål og svar"?) kan det være greit å få med om det er dere eller abonnenten som betaler frakt ved retur.
  • "News" kan vel kanskje fjernes helt?
Spennende tjeneste, antar at grensen på 20 utvides raskt når det blir fullt?
 
Sist redigert:
Topp