Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk med stort vekstpotensiale

Bakkskive

Medlem
Ønsker å selge en nettbutikk da jeg ikke har kapasitet til å drifte den skikkelig.

Det er en butikk som selger verktøy og maskiner til hobbybruk. Har drevet den i over 6 år.

Slik jeg har drevet så har jeg annonsert minimalt, bruker lite tid på sosiale medier og har en rekke med ting som kunne vært gjort mye bedre som raskere checkout, fri frakt over 1000kr, fraktberegning på tunge varer (nå er det send mail for bestilling på tunge varer), delbetaling, raskere server, bedre butikkoppsett, større vareutvalg, mer automasjon, dropshipping, sende til hele norden osv.

Tross svakhetene så er det en av de beste sidene i norge på sitt felt. Det sier mer om konkurransen enn mine evner og jeg tror det er en av de få markedene som ikke har blitt skikkelig "webifisert" i norge enda og at de som er tidlig ute her vil knuse konkurransen.

Tross så og si null markedsføring har det de tre siste månedene vært over 1500 besøkende per måned i snitt. Månedlig omsetning er i snitt ca 80-100.000 og har ligget der i et par år.

En kjøper burde ha en interesse for og/eller kunnskap om mekaniske fag, tilgang på 100-200m2 lagerplass og eie en jekketralle.

Om kjøper ser for seg å utvikle butikken burde han/hun ha kunnskap om nettbutikkdrift og oppsett av sider. Min anbefaling ville vært å bygge opp en ny og bedre nettside ved overtagelse, da får man det som man vil og dette vil antakeligvis være lettere enn å endre den eksisterende siden.

Jeg er åpen for bud. Minimum er verdien på varelager ved overtagelse, dette varierer mellom 300-600k.

Send meg en PM så får du url.
 
Topp