Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettportal med unikt konsept uten direkte konkurranse.

Etablert våren 2009 – salgsdrift siden årsskiftet 2009/2010. Jevn omsetning i 2010, men med et betydelig ubrukt potensial.

Nettportalen retter seg mot mennesker og familier på flyttefot – og spesielt alle som planlegger / tenker å flytte til ny kommune. Bygger betydelig oppunder det som lenge har vært ”i vinden”; flytte på landet, flytte til et bedre og tryggere oppvekstmiljø, bo utenfor de store byene etc.

HitTilOss.no

Ta kontakt med salgsagent oss www.bedriftsbørsen.no, eller se helle salgsprospekte der.
 
Det kommer an på øye som ser:) Det ble fokusert mye på salg i 1 kvartal 2010, etter det så ble det gjort noen salg i august. PGA andre ting i live mitt, så har det ikke blidt solgt inn kommuneprofiler siden august 2010.
Kommunene som velger å presentere seg på HitTilOss skal ikke betale mer enn hva det vil gi tilbake i form av kommunal skatt dersom bare 1 ny familie flytter til kommunen i løpet av 1 år (i gjennomsnitt bidrar to voksne ca kr 70.000,- i kommunal skatt årlig)
Det er absolutt mulig for rette personer og løfte nettsiden til det stadiet det fortjener.
Da jeg ikke er noen programmerer/webutvikler, så er jeg avhengig av hjelp til mer omfattende ting på nettsiden. Bla ønske om å forandre en del ting på nettsiden.
 

Dre_C

Medlem
Er det slik å forstå at siden har hatt 4 ansatte som har driftet siden og solgt inn annonser? Hvis så er tilfelle så synes jeg 140 000 høres lite ut i omsetnining...
 
I 2009 hadde vi 4 ansatte (ca 2 måneds tid), for å si det sånn en for hver landsdel. Da reiste vi rundt til kommuner, og holdt foredrag med mer. Vi innså tidlig at det å reise rundt og besøke kommunene ble en veldig kostbar affære. Det slutta vi med etter en 10-15 kommuner, etter det så har det vært en som har holdt på med salg, så det er 140 000 som 1 person har solgt inn. Ved kun mail og tlf salg.
 

Msites Ltd

Livsnyter
I 2009 hadde vi 4 ansatte (ca 2 måneds tid), for å si det sånn en for hver landsdel. Da reiste vi rundt til kommuner, og holdt foredrag med mer. Vi innså tidlig at det å reise rundt og besøke kommunene ble en veldig kostbar affære. Det slutta vi med etter en 10-15 kommuner, etter det så har det vært en som har holdt på med salg, så det er 140 000 som 1 person har solgt inn. Ved kun mail og tlf salg.

Hvor lenge har denne personen holdt på med dette? 140K er fremdeles en meget liten omsetning/salg....
 
Hei,
Vil bare si at jeg vurderer alle bud som kommer inn. Er bare å komme med bud her på PM, eller ta kontakt med bedriftsbørsen.
 
Topp