Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nisjeside selges!

PIP

Medlem
Omplassering.no ønskes solgt! Som bonus følger domenene omplacering.se, omplacering.dk og dyreforum.no. Det er en fordel om du ha erfaring med denne nisjen og har kapasitet og tid til å selge inn annonser. Da vil det være gode penger å tjene. Kjæledyrbransjen er stor både i Norge, Sverige og Danmark.

Her er noen tall som viser trafikken siste tre måneder:

Juni 2011
8 976 unike besøkende
52 442 sidevisninger

Juli 2011
10 461 unike besøkende
62 704 sidevisninger

August 2011
10 499 unike besøkende
60 681 sidevisninger

Siden har en meget aktiv facebookside med over 10 000 tilhengere. Som en raritet så kan jeg også si at det har (uten noen jobb) begynt å skje ting på omplacering.se sin facebookside.

Omplassering | Facebook
Omplacering | Facebook
Omplacering | Facebook

Send bud på PM!
 

PIP

Medlem
Har du hatt noen inntjening de siste 12 mnd?

Nei det har jeg ikke. Men du kan spørre om noen mnd. igjen hvis det ikke blir noe salg nå. ;) Det foreligger allerede kortsiktige planer for annonsesalg hvis det ikke blir et umiddelbart salg. For da må jeg betale noen for å drifte siden. Inntjeningspotensialet er relativt greit for et lite stykke arbeid. Men jobben må gjøres!

Paul
 

PIP

Medlem
Jeg så at omplassering.no fikk litt dårlig omtale i ulike media tidligere i år ang. svindelannonser og brukernes problemer med å få fjernet disse annonsene.

Er dette fortsatt et stort problem på siden?

Noen ville gi bort valpen gratis
www.firda.no - Nyhende

Hvor lenge har siden vært i drift?

Dette er ikke et stort problem lenger. Har to frivillige som sitter å siler ut annonser i tillegg til meg selv. Siden har vært i drift ca. 6 år, men med en lengere nedeperiode for noen år siden. Jeg har selv snakket med journalisten for jeg synes det ble en uheldig vinkling på saken og problemstillingen og informerte også om at problemet skulle løses. Men han ville ikke skrive en oppfølger.
 

PIP

Medlem
Ønsket pris er ikke oppnådd og det er bestemt at siden skal drives videre som før.
 
Topp