Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kan lage en logo?

MrOlsen

Medlem
Hei .... :)

Prøver å lage en ring utlandet side, og tenger en Logo.

Den må være på 300 x 50 pixels med hvit bakgrunn.

Trenger ikke å være noe avansert.

Send meg en PM hvis du kan ta jobben
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
hva ser du for deg at logoen skal inneholde? 300x50 høres mer ut som en banner egentlig.

Farger? budskap?
 

MrOlsen

Medlem
Ring Utlandet

Ta en titt på:
https://www.callingcards.com/index_norway.asp?origsel=Norway&GUID=FC09C7D74F4C054AAF4EBBF3F9AD4C87

Øverst på siden står det Callingscard.com. Det ønsker jeg å skifte ut til: Ring Utlandet.
Grunnen til at jeg vil ha teksten Ring Utlandet er fordi jeg er nysgjerrig på hvor høy ranking jeg får bare av den overskriften. Ref tidligere tråder Ring Utlandet.

Budskap/Tekst: Ring Utlandet
Farger/design : Fritt valg.

Det vil være enkelt å sette opp logoen, da dette er en typisk plug and play affiliate side. Detaljer til den som tar jobben. Dette trenger ikke være mer en 10 minutters jobb, da jeg ikke ønsker noe mer avansert enn logoen/banneren som allerede er der...

hva ser du for deg at logoen skal inneholde? 300x50 høres mer ut som en banner egentlig.

Farger? budskap?
 

Ståle

Medlem
Grunnen til at jeg vil ha teksten Ring Utlandet er fordi jeg er nysgjerrig på hvor høy ranking jeg får bare av den overskriften. Ref tidligere tråder Ring Utlandet.

Husk, google klarer ikke å lese bilder. Så å ha en logo (i bildeformat) med ordet "Ring Utlandet" vil ikke hjelpe på rankingen.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
skal kikke på hva jeg greier å smelte sammen når jeg kommer hjem fra jobb idag;)
 
Topp