Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kan ta et lynkurs på embedding av apps, etc for WP?

Altberger

Medlem
Hei.

Må krype til korset og innrømme at jeg ikke har tid til å sette meg inn i alt selv.

Har 5 stk WP blogger hvor jeg kunne tenkt meg å få noe ut av disse.

Kan noen som behersker WP godt uføre et lynkurs med meg over Internett og skjermdeling?

Vi blir enige om en pris og jeg skjønner at din sluttpris vil ha en sammenheng med hvor lang tid du vil måtte bruke på opplæringen.

Bloggen jeg ønsker at skal kurse meg på er denne; Free promotion of music and downloads
 

Altberger

Medlem
Opplæring på bruk av wp

Det jeg mener er vel egentlig det samme som i den andre tråden her ang hjelp til oppsett av blog; Søker hjelp til opprettelse av blogg (betalt oppdrag)

Men for min del vil jeg at vi skal gjøre det sammen slik at jeg selv kan fullføre mine andre 5 wp-blogger like bra som det jeg ønsker at Free promotion of music and downloads skal bli. (Og som du ser ut av nevnte URL hvor jeg har leket meg litt, jeg stinker på wp)

Med apps mener jeg implementering av ulike typer applikasjoner, plugins og widgets.

Min kompetanse er salg, prosjektleder ved internettprosjekter, oppbygging av innhold og tekstforfatting, samt at jeg jobber mye. Det jeg ikke behersker selv kjøper jeg av de som kan det. Jeg har aldri programmert noe og når det kommer til teknologi kan jeg sikkert like mye som deg da du var 10 år. Derfor bruker jeg sikkert også uttrykk som ikke er korrekt og som enkelte her inne sikkert smiler litt av. For eks sier jeg RSS-feeder i steden for praser (eller hva det het igjen...) :)

Jeg må lære litt mer enn bare det helt grunnleggende. Jeg ser at enkelte blogger er skikkelig bra. Mitt mål er å bli like bra som de beste. Intet mindre!
Kunne seff forsøkt å gjøre det selv vha å lese meg opp, men j gidder ikke og har heller ikke tid. Tror det blir best med en mentor i denne casen.

Det betyr at jeg heller betaler noen som kan wp for å utføre fjernundervisning/skjemdeling. Denne personen må være en erfaren wp-bruker og helst ha en såkalt proff wp-blogg / wp-site.

Jeg vil vi skal se på plugins som alt er laget for wp, hvilke videokanaler j bør bruke for streeming (har sett litt på kyte.tv), hva er bra og hva er dårlig? Det vil komme nye spørsmål fra meg etter hvert som opplæringen pågår.

2 til 3 timer går kjapt og Paypal funker bra.
Jeg er en sikker betaler. Om du lurer på akkurat det kan du spørre Scrud.

Håper jeg i løpet av året blir en del av det norske blogg-miljøet og har 3 andre blogger i tillegg til de 5 gjennom wp.
5 blogger på wp
1 blogg på blogg.no
1 blogg på blogger.com
1 blogg på Sol (vet ikke hvor viktig SOL er men ser at de har do-follow lenker i postene)

Inngående lenker og PR vil jeg helst ikke starte med før at innholdet er godt nok.
Den eneste j er fornøyd med er vel denne; Domains for sale, buy domains : .com .net .org .biz .us .eu .info .no .any Men her er budskapet så enkelt at det er jo ikke behov for noe borsett fra tekster. Promote Music har mange flere muligheter og er mye mer utfordrende å skape.

Hva nøyaktig ønsker du hjelp til? Hva mener du med embedding av apps? Plugins?
 
Topp