Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vil ha gratis innhold/artikler?

Hakasu

Medlem
Jeg er ute etter å skrive noen artikler som inneholder 1 til 3 linker tilbake til mine egne nettsider. Artiklene blir på rundt 300-500 ord.

Jeg er egentlig ute etter veldig mange forskjellige temaer/nisjer, så hvis noen vil ha gratis artikler så send meg en PM eller e-post ( nicklasiversen@gmail.com ) med tema og link til siden du ønsker å publisere artikkelen på.
Unntak: porr, gambling og ulovlig innhold.
Jeg kommer kun til å skrive noen få reiseartikler, så hvis du er ute etter det må du være kjapp.

Det er selvfølgelig ikke alle nettsider som passer like bra, men tror at jeg skal finne en vinkling på det aller meste, så det er bare å sende en e-post, så tar vi det derfra!

Artiklene er altså helt gratis i bytte mot at de publiseres på nettsiden din og ligger der så lenge nettsiden er aktiv.
 

Hakasu

Medlem
Da har jeg skrevet og sendt ut artikler til alle som har tatt kontakt så langt. Om noen flere er interesserte så er det bare å si ifra.

Jeg er også åpen for å bytte artikler, altså at jeg poster en artikkel på din nettside, så kan du poste en på min.
 
Topp