Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk Magento

Ctech

Medlem
enoj:

Veldig bra innlegg. Selv om det ikke var noe nytt der som ikke jeg visste, så leste jeg hele.. La også ved en kommentar.

Er du på IRC kanalen til Magento? Kunne vært greit å ha en norsk å diskutere Magento med live..
 

enoj

Medlem
Kjempefint med aktivitet i tråden. Ja jeg er på #magento med nicket "enoj". Observerte problemet ditt i går :)
 

Ctech

Medlem
Ahhh det er deg ja.... he he... det slo meg ikke... så mange nick rundt omkring...så ikke så lett å huske alle.. :)
 

Deezire

Medlem
Jeg vil tro mye av tregheten i magento kommer av feilkonfigurasjon/tuning av server. Er svært mange elementer som kan caches i magento og med riktig oppsett av f.eks. xcache vil jeg tro man får relativt god ytelse. Selv etter å ha dillet med det i noen dager syntes jeg ikke systemet er så tregt som mange påstår, men det kan ha noe med at jeg sitter alene på en quad-core med massevis av RAM.

aFFi: Vil det bli mulig å kjøpe deres BBS-modul separat? Må ærlig innrømme at jeg ikke er så hypp og betale noen for å hoste noe jeg helt fint klarer selv. Hvis ikke får jeg vil kjøpe inn masse pizza og øl og sette kompisen min til å kode!

Også, hvis du trenger noe hjelp med oversettelser o.l. så stiller jeg meg gjerne tilgjengelig. Eller kanskje du vil ha litt brødsmuler? (Gått litt fort i oversettelsene?)
 

affi

Medlem
BBS-modulen vil komme for salg i løpet av noen få uker. Prisen er satt til kr 1500,- inkl basic assistanse via epost til å få hjelp med oppsett + avtalene med BBS og kredittkort-innløser (fortrinnsvis Elavon). Stay tuned. Mer info kommer om kort tid.

Lastet opp en fersk oversettelse for to dager siden på MagentoCommerce.com som inneholder det aller aller meste. Ta heller kontakt med meg om dere ser noe som mangler. Eventuelt bruk Inline-oversettelsen hos MagentoCommerce.com så kan jeg godkjenne det dere evt finner feil.

Har forøvrig fjernet Nynorsk som eget språk foreløpig. Ingen som har noe interesse av egen nynorsk oversettelse, eller?
 

affi

Medlem
Blir ingen egen lisens for videresalg, men vi kommer til å sette opp et affiliate-system slik at de som foretar videresalg får en (god) prosentandel av salgene. I tillegg kan vi tilby partnerskap med utvalgte hostingfirmaer osv (som f.ex deg) der vi har en fast avtalt redusert pris på de produktene du ønsker å selge, slik at du kan selge dem for det du måtte ønske videre.

Er også veldig interessert i å komme i kontakt med andre norske Magento-utviklere/designere som ønsker å tjene penger på salg via oss. Send meg en PM.
 
Sist redigert:

affi

Medlem
Tilbyr dere hosting på egne servere eller har dere inngått avtale med et webhotell ?
100% tilpasset Magento-hosting i vårt eget webhotell-firma, med allerede hundrevis av eksisterende (non-magento) kunder.

Vi kommer etterhvert til å bygge ut med et 100% dedikert hosting-miljø for Magento med helt egne servere osv, men det må vente til det er en del kunder på løsningen. Vi har allerede fått noen kunder forøvrig.

Har lagt ut pakkene her, men vi kommer til å legge ut mer info etterhvert:
Magento Hosting - Default Store View
 

enoj

Medlem
For de som ikke fikk det med seg i tilbakemeldinger-forumet har jeg startet en nettbutikk som kjører på Magento med en rekke tilpasninger.

Hva synes dere om hastigheten på denne? Det er en VPS med en god del ressurser, APC er installert og litt sånne justeringer. Første gang man laster den er det litt ekstra treg fordi du må ha med 3-400KB Javascript som jeg ikke tør plukke vekk fordi den er så tett integrert i hele applikasjonen (nyhetsbrev, handlevogn, kasse, +++).
 
Hei.

Er det noen av dere som har fått dibs modulen til å fungere??

Kan ikke begynne å utvikle slike sider når man ikke kan tilby norske netterminaler..
 
Topp