Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske dropshippere ønskes som forhandlere til gadgets butikk.

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Bunber denne. Utvalget vårt for droppshipping øker sakte men sikkert. Vi har i skrivende stund 23 lettsolgte varer tilgjengelige for dropship. Jo flere vi får med på laget dess raskere kan vi utvide sortimentet. Vi har enda plass til flere. Her er det gode fortjenestemarginer for dropshipper på alle produktene. Ta gjerne kontakt så får du all info du trenger for å sette i gang. Hopp ned fra gjerdet og kom i gang!


Man kommer lang ved å bygge stein på stein- kanskje til og med til Roma
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Har du fortsatt plass? :)

Ja, det har vi! Send meg PM med info om ditt firma + litt om butikken din etc, så sender jeg deg all info om opplegget. :)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Kan være interessert. Er det som dropshipper mulig å få en .csv fil som har all informasjon om alle produktene?

Såvidt jeg vet er ikke dette mulig atter det jeg kjenner til, desverre. Men jeg kan sjekke litt nærmere.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei, I-net. Har sjekket nå, og det går ikke. Jeg har min butikk hos 24nettbutikk. Men send meg en PM om du er interessert i mer info uansett :)
 
Sist redigert:

i-net

Medlem
Ingen mulighet å få en fil av noe som helst slag med all informasjon om alle produktene altså?

Så tanken er at dropshippere som skal selge disse produktene, må legge inn ett og ett produkt inn på egne sider?
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Såvidt jeg vet er ikke dette mulig atter det jeg kjenner til, desverre. Men jeg kan sjekke litt nærmere.

Ingen mulighet å få en fil av noe som helst slag med all informasjon om alle produktene altså?

Så tanken er at dropshippere som skal selge disse produktene, må legge inn ett og ett produkt inn på egne sider?

Ja, jeg kontaktet 24nettbutikk om dette og det er ikke mulig å eksportere 1 kategori (dropshipvarene) på nåværende tidspunkt. Men når det er sagt så dreier det seg om ca 25 utvalgte varer sålangt som er tilgjengelige for dropship, så det skal gå rimelig greit å legge inn varer manuelt. Har ikke fått noen sure miner fra mine dropshippere sålangt. Som sagt, er du fortsatt interessert så gi lyd på PM. Husk at dette er varer som sendes fra Norge. Såvidt jeg vet finnes det ikke mange butikker som tilbyr dropshipping fra Norge.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Bump! Fortsatt interessert i komme i kontakt med butikker som er interessert i dropshipping fra Norge. Fortrinnsvis veletablerte butikker med en viss omsetning. Vi får i disse dager inn ekslusive varer, spesialimportert. Disse har aldri før blitt solgt i Norge og har stort potensiale, noen av varene er allerede bestselgere i England.. Her har du sjansen til å selge noe ingen andre har fått kloa i enda! Gode fortjenestemarginer. Kun seriøse henvendelser ønskes. Har du bare en ide om å starte nettbutikk så vennligst vent med å ta kontakt til du er skikkelig i gang. Henvendelser på pm mottas gjerne. Husk å skriv hvem du er + utfyllende informasjon om butikken din. Jeg sender ikke lenger info til hvem som helst med forhandlerpriser og full informasjon om konseptet.


Man kommer lang ved å bygge stein på stein- kanskje til og med til Roma
 
Topp