Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Notitia.no med 260 + 22 artikler vurderes solgt

Stoppet

Banned
Jeg vurderer å selge nettsiden Notitia.no.

Nettsiden inneholder 131 artikler i bloggen, og 129 artikler i kunnskapsbasen. I tillegg vil du få med 22 artikler (på til sammen ca 15.000 ord) som ikke er publisert på siden enda.

Om du er interessert i vin, så har den en fin vinseksjon.

Da jeg ikke har hatt tid til å jobbe med siden så har jeg ikke lenger mer enn 30 besøkende til dagen. For den som vil utvikle siden er der nok muligheter for å gjøre noe. Eller om du bare vil dele opp og hente ut artikler til andre sider du har.

Ta kontakt på PM om du er interessert.

Siden hat TF 15 og CF 15

upload_2017-6-21_14-57-11.png
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Det er til sammen 282 artikler med til sammen minimum 100.000 ord. Sansynligvis mye mer. Tipper over 115.000 ord, men jeg garanterer 100.000 ord. Alle artikler skal være på minimum 300 ord, men noen er helt oppe i 2.500 ord. For eksempel er drueleksikonet på ca 2.500 ord og en artikkel om nordlys er på ca 1.600 ord.
 

Stoppet

Banned
Siden rangerer i Google på 560 ord. I den vedlagte rapporten finner du noen av dem.
 

Vedlegg

  • PDF Report.pdf
    135,1 KB · Sett: 10

Stoppet

Banned
Siden legges nå ut for salg til høystbydende over 18.000,- kroner. (Mva tilkommer på budbeløpet)

Budrunden varer i 72 timer etter første bud er publisert i tråden. Salgstråden trekkes søndag 25.06. klokken 18:00 om bud ikke er kommet innen da. 15 minutters sniper regel ved budfristens utløp.

Jeg legger til 5 nye artikler som ikke er publisert. Da blir det totalt 287 artikler. Regner man på ordprisen så er dette et supertilbud.
 

Stoppet

Banned
Til informasjon:
Er i forhandlinger om salg av navhjelpen.no, enronregnskap.no og notitia.no til fastpris uten budrunde. Om du "sitter på gjærdet" og venter på at første bud skal tikke inn, eller at budfristens utløp ska nærme seg, så bør du ta kontakt på PM før det plutselig er for seint.
 

Stoppet

Banned
Bud på 22.000,- for alle tre sidene foreligger med budfrist klokken 13:00 i dag.
 
Topp