Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nullregnskap

Joseph

New Member
Har nettopp startet opp et NUF i november 2010. Har ikke hatt noen aktivitet i det hele tatt under 2010. Lurer nå på dette med nullregnskap. Firmahjelp vil ha 3500 kr + moms for å ordne med dette.

Dere som har erfaring med nullregnskap, hva er det som trengs?

Lurer også på hvilke under hvilke konto reiseregninger havner?

Samt kjøp av pc til bedrift, hvilket konto?

Takk på forhånd!
 

pne

Medlem
Hei Joseph

Jeg synes ikke 3.500 hørtes så ille ut, det er jo de samme rapportene som skal leveres selv om det står null i mange felter. Det må fortsatt legges inn en del firmaopplysninger osv. Så prisen var ikke så ille synes nå jeg.

Når det er sagt ville jeg sjekket med Skatt om du kan legge inn dette som en merknad på din ordinære selvangivelse. Det er mulig det kan gjøres slik siden det er første året ditt.

Jeg er ikke sikker på hvilke kontoer du skal bruke.
 
Topp