Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ny gamehost på markedet i norge, hva tenker dere om dem?

chrisern

Medlem
Hei..

Jeg kom over en ny game host i norge som heter bergenhost.com som har ekstremt lave priser,
men finner ikke dem i brønøysunds registeret. ifølge dem så selger dem allerede tjenster, er dette lov uten org nummer? ifølge online statistik så har dem mange kunder allerede. dem sier dem driver med å få bedrift.

hva tenker dere om dem?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Med tanke på åpningstidene på livechatten til denne tilbyderen, er det vel sterkt å anta at

- dette er skoleelever og kommer hjem med bussen kl. 14.35 mandag-torsdag
- er syke fra skolen hver (unnskyld, "vær") fredag og gamer hjemme.
- de spiser middag med foreldrene sine "vær" dag mellom kl. 16 og 17.20 - eller tar seg en høneblund over tastaturet.

Kanskje jeg tar helt feil? Ikke lett å vite, siden det ikke finnes noen informasjon om hvem som driver tjenesten, selv eierinformasjonen bak domenet er skjult whois. Neppe særlig profesjonelt ;)

upload_2017-2-9_9-30-49.png
 
  • Like
Reaksjoner: mra

chrisern

Medlem
Med tanke på åpningstidene på livechatten til denne tilbyderen, er det vel sterkt å anta at

- dette er skoleelever og kommer hjem med bussen kl. 14.35 mandag-torsdag
- er syke fra skolen hver (unnskyld, "vær") fredag og gamer hjemme.
- de spiser middag med foreldrene sine "vær" dag mellom kl. 16 og 17.20 - eller tar seg en høneblund over tastaturet.

Kanskje jeg tar helt feil? Ikke lett å vite, siden det ikke finnes noen informasjon om hvem som driver tjenesten, selv eierinformasjonen bak domenet er skjult whois. Neppe særlig profesjonelt ;)

Vis vedlegget 1482

Hehe jeg tenkte også. Er ikke mange host som åpner 14:35 eller 15:10 :p var innom
Dem i Chattens åpningstider dem var ikke pålogget en gang. Men har dem egentlig lov å selge tjenester uten org nummer?
 

Simon Thomassen

New Member
Hei. Jeg er eieren av bergenhost, ingen grunn for bekymringer. Vi holder på med og fjerne denne skjulte whois'en vår.
Fra nå av skal den være synlig.

Vi er 110% sikre, dersom dere er skeptisk så leverer vi trials på vår nettside.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei. Jeg er eieren av bergenhost, ingen grunn for bekymringer. Vi holder på med og fjerne denne skjulte whois'en vår.
Fra nå av skal den være synlig.

Vi er 110% sikre, dersom dere er skeptisk så leverer vi trials på vår nettside.

Åpne kort er alltid bra - husk å få med kontaktinformasjon, runde av supporttider og ikke minst korrigere de verste skriveleifene :)
 

mra

Active Member
Vi er 110% sikre, dersom dere er skeptisk så leverer vi trials på vår nettside.

Velkommen hit og lykke til med det nye prosjektet deres. Et lite tips; Etter snart 20 år i IT-bransjen kan jeg vel konkludere med at ingen server/app/IT-løsning er 100% sikker, så jeg ville vært litt forsiktig med å love at "alt er 110% sikkert", det kan hurtig slå tilbake :)
 

thomasstr

Medlem
Velkommen hit og lykke til med det nye prosjektet deres. Et lite tips; Etter snart 20 år i IT-bransjen kan jeg vel konkludere med at ingen server/app/IT-løsning er 100% sikker, så jeg ville vært litt forsiktig med å love at "alt er 110% sikkert", det kan hurtig slå tilbake :)


Jeg tror Simon kanskje mente 110% legitimt (At de er til å stole på som bedrift). Men også det som @mra sier med at ingenting er sikkert. Det du ofte ikke ser, er vel det skumleste?

Uansett velkommen og ønsker lykke til!
 
Topp