Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny på forumet - men ikke med forum

Hei :)
Jeg er ny her på dette forumet. Jeg har lest en del debatter her med stor interresse og kanskje jeg kan bidra i noen tråder om det skulle passe sånn.
Jeg har drevet fjellforum (eier,admin og teknisk) de siste årene og vi står foran en stor oppgradering senere i år. Overgangen til IPboard 4.0 (eller helst 4.1) blir stor for oss (vi er på 3.4.7 nå). Vi oppgraderte i april 2012 fra phpBB til IPboard og er vel sånn noenlunde fornøyde med den løsningen. Vi har hatt en jevn vekst av medlemmer hele tiden og trafikken er jevnt høy - med høysesong på somrene (faktisk).
Jeg har ikke hatt noen teknisk teknisk hjelp - kun kjøpt apper - eller fått designet app'er og skins.

Den manglende kunnskapen om webdesign er vel hovedårsaken til at jeg (vi) ikke har gått over til å lage en mer innholdsportal - med gode utstyrstester, artikler osv. Forskjellige løsninger er testet ut uten at jeg har blitt fornøyd med de. Vi har en stor kilde til gode artikler og gode skribenter/fotografer er det flust av.
Det er et marked for dette - der vår uavhengige linje kanskje vil være en styrke.
Jeg benytter google adssense for gjester - og for medlemmer som ikke er så aktive - det fungerer greit nok - og de nye "Responsive" annonsene til google fungerer greit. Jeg har ikke lagt inn adwords enda - usikker på om det er noe som kan passe for oss.
Jeg holder nå på å tester ut IPboard 4.02 - som jo er responsivt design, og det ser veldig bra ut, men jeg gruer meg til oppgraderingen - som tvinger seg frem senere i år.
Så kanskje det vil komme noen dumme spørsmål i ymse fora senere hen. Om det er noen her som kjenner IPcontent (eller den kommende Pages), så skriv gjerne noen ord.
 
Topp