Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny publisher-manager.....IGJEN!

Euroads

Medlem
Hei Publishere.
Det stemmer at vi får ny Publisher Manager igjen. Planen var faktisk å ansette en i tillegg til Gry - men hun har valgt å se seg om etter andre muligheter.

Ift kontinuitet vil jeg bare si at jeg har vært ansatt i EuroAds i snart fire år (avbrutt av en barsel) - og fungert både som selger og Publisher Manager - og Liz som også jobber med Norge har vært her mere enn et år - også både som Publisher Manager og selger.
Så selv om personen som har ivaretatt Publisherne har blitt skiftet ut noen ganger er vi fremdeles det samme teamet bak - og all viten om Publisherne er her fremdeles.
Så blir det selvfølgelig opp til oss å finne den riktige Publisher Manageren som kan gjøre seg fortjent til deres tillit igjen - og det er vi sikre på at vi skal klare.

Dere er mere enn velkomne til å skrive til meg på ilt@euroads.no hvis det er noe jeg kan hjelpe dere med, eller hvis dere har noen spørsmål dere ikke vil stille her inne.

Fortsatt god dag og god Kristi Himmelfartsdag i morgen!
 

kongen

kongemedlem
@Euroads: Har dere vokst dere for store for navnet Euroads? Har dere ikke kontor også i Brasil?

Hva med å ta med publishere til en 4 ukers omvisning på kontoret i Brasil, fra 12. juni?
 

Euroads

Medlem
@Kongen: Nei, ikke for store, men vi vokser og vokser.


Skal gi beskjed om at det er et ønske fra Publisherne om tur til Brasil - men tror dessverre ikke jeg får det godkjent;)
 

pleb

Medlem
"Kjære Publishers

Jeg er den nye Publisher Manger for Norge!
Mitt navn er Stina, og jeg har flere års erfaring innenfor mange typer markedsføring, både online og tradisjonell, samt bakgrunn innenfor salgsledelse og prosjekthåndtering."

zzzzzzzzz.....

Må vel være den stillingen i Norge som skiftes ut hyppigst. I tillegg til SK Brann-trener.
 
"Kjære Publishers

Jeg er den nye Publisher Manger for Norge!
Mitt navn er Stina, og jeg har flere års erfaring innenfor mange typer markedsføring, både online og tradisjonell, samt bakgrunn innenfor salgsledelse og prosjekthåndtering."

zzzzzzzzz.....

Må vel være den stillingen i Norge som skiftes ut hyppigst. I tillegg til SK Brann-trener.


Hei hei til alle Publishers!

Og en spesiell takk til pleb som er i full gang med å hjelpe meg med presentasjonen av meg selv! ;)

I tillegg til det som pleb skriver, så er jeg så heldig å ha både Ida og Liz som nære kollegaer, så jeg har ekstremt kompetente mennesker til å hjelpe meg her i starten. Ellers så håper jeg selvfølgelig at dere vil ta godt imot meg, og ikke minst ha litt tålmodighet med meg til jeg kommer helt inn i tingene.
Jeg kan jo lese her i forumet at det har vært litt ustabile forhold omkring PM-stillingen, og det håper jeg at jeg kan bidra til å rette opp på! :)
Jeg har i hvert fall tenkt å være her en stund og jeg håper vi vil få et riktig godt samarbeid!

Dere er selvfølgelig mer enn velkomne til å skrive til meg hvis dere har noen spørsmå, og legge meg til på Skype etc.

Mange hilsener fra solfylte København
Stina Røssum Staxrud - srs@euroads.com – M: +45 23 35 30 61
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei hei til alle Publishers!

Og en spesiell takk til pleb som er i full gang med å hjelpe meg med presentasjonen av meg selv! ;)

I tillegg til det som pleb skriver, så er jeg så heldig å ha både Ida og Liz som nære kollegaer, så jeg har ekstremt kompetente mennesker til å hjelpe meg her i starten. Ellers så håper jeg selvfølgelig at dere vil ta godt imot meg, og ikke minst ha litt tålmodighet med meg til jeg kommer helt inn i tingene.
Jeg kan jo lese her i forumet at det har vært litt ustabile forhold omkring PM-stillingen, og det håper jeg at jeg kan bidra til å rette opp på! :)
Jeg har i hvert fall tenkt å være her en stund og jeg håper vi vil få et riktig godt samarbeid!

Dere er selvfølgelig mer enn velkomne til å skrive til meg hvis dere har noen spørsmå, og legge meg til på Skype etc.

Mange hilsener fra solfylte København
Stina Røssum Staxrud - srs@euroads.com – M: +45 23 35 30 61

Lykke til i jobben, men du sprer ikke rundt deg med trygghet når du har "tenkt å være her en stund".......jeg tolker det dithen at du allerede ser for deg ditt neste skifte av stilling!?!

Tror det er viktig at EA nå sørger for at det skapes noen langvarige relasjoner også mot affiliates.

Fortsatt god sommer!
 
Lykke til i jobben, men du sprer ikke rundt deg med trygghet når du har "tenkt å være her en stund".......jeg tolker det dithen at du allerede ser for deg ditt neste skifte av stilling!?!

Tror det er viktig at EA nå sørger for at det skapes noen langvarige relasjoner også mot affiliates.

Fortsatt god sommer!

Hei! :) Og tusen takk for det!

Det kan være litt "farlig" å uttale seg på skrift noen ganger, da det lett kan misforstås. Og det var virkelig overhodet ikke det jeg mente, og jeg er nok så langt fra å se for meg mitt neste skifte av stilling som man kan komme. Jeg er heller ikke én som liker å hoppe fra jobb til jobb.
Men det må jo heller være opp til meg å vise det i stedet for å bare si det.. :)


Stina Røssum Staxrud l EuroAds Norge A/S
Email: srs@euroads.com l Mobil: +45 23 35 30 61
 
Trakk litt på smilebåndet da denne mailen kom i sta:

"Stina Røssum Staxrud (Publisher Manager, Norge) jobber ikke lenger hos EuroAds."
 

Msites Ltd

Livsnyter
Trakk litt på smilebåndet da denne mailen kom i sta:

"Stina Røssum Staxrud (Publisher Manager, Norge) jobber ikke lenger hos EuroAds."

Ja, jeg hadde ikke veldig feil i mine antagelser.......hun holdt ikke et år engang! Vil vel også si at troverdigheten til Stina fikk seg en "god knekk" da hun offentlig tidligere uttalte at hun vill rette opp på stabiliteten og være der en stund......

Nå tror jeg det er på tide vi setter opp et bet på hvor lenge neste publisher manager blir :)
 

Tony J

Alle skal få
Veldig morsomt. Men når det er så mye flukt fra denne stillingen så kan det vel tyde på at det er vanskelig å trives i den rollen, hos den bedriften. Blir uansett bare spekulasjoner :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Veldig morsomt. Men når det er så mye flukt fra denne stillingen så kan det vel tyde på at det er vanskelig å trives i den rollen, hos den bedriften. Blir uansett bare spekulasjoner :)

Det kan tyde på mange ting @Tony J - og en av tingene er selvfølgelig ditt poeng. Jeg vil heller tro at det rekrutteres feil personer. Eller en kombo av betingelser og kandidat.....det er mange ting vi kan spekulere i og tro.
Jeg har selv vært innom organisasjoner som har brukt opp et titalls kandidater på et år for 4-5 stillinger, men jeg vil ikke påstå at det nødvendigvis var trivselen på stedet som var grunn til at de sluttet, eller ble bedt om å slutte.

Jeg tror også mange unge er alt for vant til å få alt i fanget og ikke måtte kjempe. De gir for lett opp......hvis alt ikke er som de hadde trodd.

Hva som er det egentlige problemet til EuroAds er ikke godt å vite. Det begynner faktisk å bli så interessant at jeg nesten kunne tenkt meg det som case..... ;-)
 

Martin R

Medlem
"Hei,

Mitt navn er Marit Kielland Bjerke, og jeg er EuroAds’ nye Publisher Account Manager for Norge.

Etter å ha nylig blitt uteksaminert innen Markedsføring og Service Management, spesialisert innen varehandel jeg nå klar for nye utfordringer hos EuroAds. Fra tidligere erfaringer har jeg jobbet hos Ikano Bank som tilbyr en rekke finansieringsmuligheter innen lån og kredittkort"

-----
Ja, hva tenker dere? :D
 
Topp