Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye hjemmesider

picxx

Well-Known Member
Personlig hadde jeg kommet til å trukket ethvert tilbud jeg evt. hadde gitt flyttesentralen. Når man enkelt outer en tilbyder på bakgrunn av pris som det eneste aspektet vet man aldri hva man kommer til å finne i fremtiden. En overskrift som "dårlig nettside kjørte firmaet konkurs" i en avis er vel ikke utenkelig.
I en budrunde forventer man at begge parter er seriøse.
Her oppfører flyttesentralen seg lite seriøst.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Enig med deg Joachim men tviler på at 7 av 9 driver med dette på si. Og det er stor fordkjell på 10.000 kr og 25.000 kr. Tilbudet fra Opperud er bare alt for drøyt

Cute.

Utrolig nok får man også innen webdesign vanligvis det man betaler for, men den er grei, lykke til med hva du enn velger :)

(ps: Spesielt hvis du velger noen i nederste ende av prisskalaen, som det såvidt jeg forstår på hva du sier her gjelder 7 av 9, ønsker jeg deg VIRKELIG lykke til...)

PPS: Jeg fikk lyst til å svare litt mer... Nei, 15-20k for en profesjonell nettside for et firma er absolutt ikke dyrt, ran eller noe som helst sånt. Det er derimot ikke i den ekstreme lavpris-enden. Naturligvis får du det billigere også - du kan tilogmed få det gratis - men noe ran er 15-20k absolutt ikke. Spesielt ikke når det er kort varsel, sommerferie og jeg egentlig har alt for mye å gjøre allerede - men som jeg sa i tilbudet: Betaler folk bra nok ordner jeg det meste, selv på kort varsel. Åja, også inkludert logo. Enda mindre ran (da begynner det raskt å bli veldig billig). Jeg prøvde også å spørre deg om litt mer detaljer rundt den "volumkalkulatoren" for å finne ut hvor avansert løsning du ønsket deg - er det f.ex. noe sånt som Dahls Flyttebyrå A.S kunne det lett ha havna i nederste ende av anslaget mitt.

Hva som virkelig lønner seg er litt kjapp hoderegning:
Hvis du f.ex. tar ... hvor mye koster en typisk flyttejobb? 3-4000? La oss si 3000. Det vil da si at du trenger totalt 4 ekstra jobber for at det skal ha lønt seg med 15.000kr-løsningen i stedet for 3000kr løsningen, og en BRA nettside kontra en "grei" nettside vil garantert utgjøre en MYE større forskjell enn det, selv på kort sikt.

Flyttebransjen er såvidt jeg har sett også en bransje som er dominert av ganske crappy nettsider og useriøse aktører (eller - mange fremstår ihvertfall sånn pga nettsidene sine), så om du hadde fått laget noe ordentlig BRA kunne du sannsynligvis ha kuppa veldig mange kunder, bare fordi du virker mye mer profesjonell.

Man må bruke penger for å tjene penger, så enkelt er det, og om du tror meg eller ikke spiller fint lite rolle :)

Som sagt, lykke til med hvem du enn velger, men jeg tror jeg trekker tilbudet mitt, du virket som en hyggelig kunde først, men av en eller annen grunn falt du ut av den kategorien.
 

Bransje

DaddyO
Enig i mye. Ikke vi engang leverer til 2000kr og vi holder til i Filippinene :)
Men det er helt vanlig. Fleste jeg kjenner tror en webside er billig og laget på et par timer. De får bakoversveis når jeg forteller prisnivået og tiden det tar.

Så, jeg har begynnt og ordlegge meg anderledes.. Til f.eks en som bygger hus:
Se på det som huset du bygger, ser veldig fint ut på utsiden og med kun 4 vegger etc, men det er mye spikre og teknisk som skal på plass, så det ikke faller ned. :)

Noe slikt,, det skjønner folk:D
 

fulloggal

New Member
Hei!
Har dere fått ordnet nettside?
Hvis ikke kan jeg være behjelpelig med det!

Send meg en PM om du er interessert! Kan levere innen rimelig tid!
 

Mandrill

New Member
when karma hits you

Dersom det er Flyttesentralen.no dette dreier seg om så er visst dette samme personen som drev noe som het "Billettkontoret", som for noen år tilbake fikk medias oppmerksomhet for å videreselge billetter til flerdobling av pris og som uhemmet skrøt av denne foretningsideen. Isåfall burde kanskje TS tenke seg litt bedre om før prisantydning i fra seriøse tilbydere karakteriseres som ran..
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg tror "title" er den nye meta:

<title> Flytting| Flytting oslo |Flytteetjenester | Privat flytting | Flytting Akershus | Piano flytting | Bedrifts flytting | Flyttevask | Flytte VASK Oslo | Kontor flytting | Lagring | Internasjonal flytting | Flytte</title>
 

NilsF

Medlem
Jeg vet ikke om det er trådstarter som har domenet flyttesentralen.no, men den nettsiden som nå ligger på det nevnte domenet, lå der også i mai 2011 etter det jeg kan se på archive.org. Så da er ikke dette en ny nettside, såfremt han da ikke har satt opp en ny nettside veldig lik den gamle nettsiden.

For øvrig er vel dette kanskje første gang jeg ser at archive.org viser en nettside mer korrekt (uten forskyvninger osv) enn hvordan nettsiden vises på sitt eget domene.
 
Sist redigert:
Topp