Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt fakturasystem på nett

leiheim

Member
Jeg ønsker tilbakemelding og konstruktive innspill på en ny faktureringsløsning på nett som har vært under utvikling lenge. Systemet heter Cretica Faktura og du finner det på https://www.cretica.no.

Målgruppen for systemet er enkeltmannsforetak, lag og organisasjoner.

Skulle du finne systemet interessant og har lyst å ta det i bruk send meg en PM med e-postkontoen som du bruke under registrering så skal jeg oppgradere deg til en 1. års fullversjon kostnadsfritt

Håper noen av dere kan ta en titt på systemet og gi noen tilbakemeldinger. Hadde satt pris på om tilbakemeldingene kom på PM eller ved å bruke Tilbakemeldingsknappen som du finner nederst på venstre side i systemet.
 
Sist redigert:

barentshavet

Active Member
Enig, jeg må ha en garanti for at dokumentene blir lagret iallefall så lenge jeg velger selv å være registrert samt at dersom firmaet går konkurs eller opphører så skal man ha god tid på å kunne laste ned fakturaene. Man har jo oppbevaringsplikt på fakturaer og man ønsker ikke å stå der uten fakturaene sine når man får bokettersyn. Sendregning.no eller Conta lagrer for eksempelvis alle fakturaer uavhengig om jeg er betalende kunde eller ikke. Brukervilkårene var veldig vage.

Ellers så ser det jo estetisk greit ut, men for et firma er avtalevilkårene minst like viktige.

Edit: jeg vet jo ikke om det er mulig å garantere mulighet for å laste ned fakturaene ved konkurs, dette får nok noen som vet mer om juss enn meg avklare.
 
Sist redigert:

leiheim

Member
Fakturasystemet Cretica har nå snart vært tilgjengelig på nett i ca 1 år. Mange endringer, feilrettinger og utvidinger er blitt gjort det siste året. Men vi er fremdeles veldig interessert i tilbakemeldinger (både gode og dårlige). Ønsker dere å teste dette ut så kan dere her få full tilgang til den profesjonelle versjonen i 2 mnd. Send gjerne tilbakemelding på PM eller via nettsiden.
 
Topp