Kjapp og trygg hosting for Wordpress

oljeboring.no - bytteavtale.no - merpenger.no - dinnyhet.no - praten.no - M.M. MP = 100,- NOK

atLind

Member
Sendte deg et bud på PM i går men har ikke hørt noe mer. Hvordan blir det med auksjonene som gikk ut i går?
 

Tony J

Alle skal få
Praten.no og Ol
Sendte deg et bud på PM i går men har ikke hørt noe mer. Hvordan blir det med auksjonene som gikk ut i går?
Hei :) Jeg har sendt deg en PM. Det var flere som sendte PM i siste liten for de som gikk ut i går og jeg forhandler med dere nå :)
 

Tony J

Alle skal få
Bytteavtale.no -> trekkes

nyhetsoppdatering.no -> trekkes

Bud på transporthjelp.no på 300,- . Førstemann med 500,- får tilslaget samt det beste (min profesjonelle vurdering som selvsagt bør vektlegges hardt) domene innen "hjelp til transport". Enten det er en side hvor folk skal transportere varene sine (ala easybring) eller en taxiappside (ala uber, haxi), eller kanskje du har noe annen ide?
500,- NOK

Treningsfokus.no (et godt domene innen trening/kosthold for den som kan og vet), går også til førstemann med 500,-

MerPenger.no (finans, kreditt, lån) selges med førstemann med 1000,-. Budet på 800 kroner er rett under smertegrensa for et så bra domene dersom man kan drive trafikk. :((

Aklima.no vurderes å legges ut på et senere tidspunkt (det er muligens mye viktigere å fokusere på klima om noen år).
 
Topp