Kjapp og trygg hosting for Wordpress

OpenCart - hvordan gi rating på extensions?

Kogni

New Member
Jeg har hentet mange extensions for OpenCart på OC's Marketplace, og har aldri fått til å gi rating på en eneste extension. Jeg finner heller ikke noen som helst info om dette hos OpenCart eller via Google.
Nå har jeg kjøpt en extension som viser seg å ikke fungere, og jeg får fortsatt ikke lov å gi noen rating på den.

Vet noen her hvordan man gir rating?
 

KIA

Medlem
Jeg har hentet mange extensions for OpenCart på OC's Marketplace, og har aldri fått til å gi rating på en eneste extension. Jeg finner heller ikke noen som helst info om dette hos OpenCart eller via Google.
Nå har jeg kjøpt en extension som viser seg å ikke fungere, og jeg får fortsatt ikke lov å gi noen rating på den.

Vet noen her hvordan man gir rating?
Det kan ha mange årsaker for eksempel ukompatibilitet med andre extensions som allerede kjører på nettbutikken, eller den passer ikke til versjonen til OC som du har, eller du har ikke installert på en riktig måte. Før du skal gi rating ,anbefaler jeg å åpne en support sak, hvis en extension ikke fungerer rett etter installasjonen. Meste utviklere er hjelpsomme der.
 

Kogni

New Member
Det kan ha mange årsaker for eksempel ukompatibilitet med andre extensions som allerede kjører på nettbutikken, eller den passer ikke til versjonen til OC som du har, eller du har ikke installert på en riktig måte. Før du skal gi rating ,anbefaler jeg å åpne en support sak, hvis en extension ikke fungerer rett etter installasjonen. Meste utviklere er hjelpsomme der.
Når du kjøper en språkpakke til norsk, og språkpakken er tydelig Google Translate, med direkte dårlig norsk, da er dårlig rating på sin plass.

Og det er ikke snakk om å bare gi dårlig rating, jeg har ikke mulighet til å gi god rating til gode extensions heller.
 

KIA

Medlem
Når du kjøper en språkpakke til norsk, og språkpakken er tydelig Google Translate, med direkte dårlig norsk, da er dårlig rating på sin plass.

Og det er ikke snakk om å bare gi dårlig rating, jeg har ikke mulighet til å gi god rating til gode extensions heller.
Jeg har denne norsk språk extension:
https://www.opencart.com/index.php?route=marketplace/extension/info&extension_id=5004
Jeg er fornøyd med den, men problemet med denne er at den ikke støtter den nyeste versjonen av OC. Hvilken språk extension er det du ikke fornøyd med? Jeg anbefaler å skriver kommentar istedenfor rating. Folk pleier å lese kommentarer. Uansett du kan åpne en sak ved support og krever refund innen 30 dager etter kjøpet. Jeg anbefaler å ikke se på priser, når du kjøper extension. Billigere extensions har mest lave kvaliteter.
 

Kogni

New Member
Jeg anbefaler å skriver kommentar istedenfor rating. Folk pleier å lese kommentarer.
Ratings og kommentarer er ikke det samme, jeg vil lese og bruke begge deler.

Faktum er også at så sant folk har mulighet til å lese og gi ratings, så har de fleste mye lavere terskel for å gjøre det - hvilket gjør at rating gir deg et bedre inntrykk av folks oppfatning, enn hva du får av å måtte lese igjennom alt av kommentarer (noen har veldig mange!)

Det ble 90% off-topic i tråden her, så jeg holder meg til spørsmålet som jeg fortsatt ønsker å finne ut av...
 
Topp