Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppdatert liste over norske domener til salgs!

Bjørn

Domenespekulant
Oppdatert liste over norske domener til salgs. Bud helst via PM, men kan også legges inn her (mva tilkommer alle bud). Send meg en PM, hvis du lurer konkret på prisantydninger på en eller flere av disse domenenavnene:

Arbeidsledige.no
BabyBloggen.no
BarneLatter.no
BilligDVD.no
BoligKupp.no
Brødrister.no
DataBlogg.no
Databord.no
Dataen.no
Dbu.no

Deilige.no
Deltidsinntekt.no
Designere.no
Digge.no
DonJuan.no
Drikkevarer.no
Dumpet.no
Dyrest.no
Eblogg.no
EgenSjef.no

Eiendommene.no
Enslige.no
Evt.no
FamilieTilbud.no
Fartsgal.no
FerieGuider.no
FilmTilbud.no
FinnLykken.no
ForfatterSpire.no
Fornying.no

Forsvunnet.no
GifteKlar.no
Golfkølle.no
Gullkjeder.no
Handikappet.no
Hilse.no
Hjemmehjelper.no
Honnør.no
HytteKupp.no
Interaktivt.no

Kaffekanne.no
Kategori.no
Kontaktsøkende.no
Kontofon.no
Kosesyk.no
KostholdsGuiden.no
Kredittkontroll.no
LavtBud.no
LeseGuiden.no
LeserAvisen.no

Medisinskap.no
MinBryllupsplanlegger.no
MurerMester.no
Møtested.no
Nettfirma.no
Nettsidene.no
NettStart.no
NyBaby.no
Offisiell.no
Omviser.no

PayDay.no
PCnytt.no
Piker.no
Pizza24.no
Pokerspiller.no
PrettyWoman.no
ProduktDemo.no
Profilere.no
Radarvarsler.no
Reidun.no

ReiseVesker.no
Råte.no
SEOBlogg.no
SikkerNetthandel.no
Soulmates.no
Spalte.no
SpanskEiendom.no
Spillbrett.no
SpilleHallen.no
SpillSide.no

Steril.no
Strippe.no
SunnSlanking.no
SuperFunn.no
SydenBoliger.no
Tabletter.no
TotalFormidling.no
TrendyBarn.no
Turne.no
Turproviant.no

Turvenn.no
TyrkiaBoliger.no
Vallak.no
Valutaer.no
Varealarm.no
VelgEiendom.no
VinnProdukter.no
WebPrat.no
Økonomien.no
Åa.no
 

Bjørn

Domenespekulant
Jepp :) noen som har lurt, og jeg er VELDIG fleksibel på prisen på de fleste navnene her, spesielt hvis du ønsker 2 eller flere samlet. Prisene ligger på 3 og 4-sifret, IKKE 5-sifret pr. stk.
 
Beklager at dette er litt OT:


Idag satt jeg foran mitt databord.no en stund og slappet av fordi jeg er blant de arbeidsledige.no. Jeg får litt deiltidsinntekt.no fra internett, hvor jeg jobber med designere.no og er min egensjef.no og gjør nettsidene.no. Jeg skulle ønske at jeg var en ForfatterSpire.no og trenger en fornying.no i livet mitt, kanskje det er andre som er enslige.no der ute? Etter å bli dumpet.no av en Prettywoman.no som het Reidun.no. Hun er alltid tidlig oppe og setter på en Kaffekanne.no og LeserAvisen.no om morgenen.

Vi hadde fått nybaby.no og minbryllupsplanlegger.no hadde gjort alt klart. Jeg hadde til og med satt opp babybloggen.no og kose meg med barnelatter.no. Tidligere i år gjorde vi et boligkupp.no når vi så på tyrkiaboliger.no burde ha kjøp spanskeiendom.no. For det er ofte råte.no i sydenboliger.no, men må si at vi gjorde et superfinn.no, og hun hadde blitt så fin med sunnslanking.no, og pleide å strippe.no for meg hver kveld. Vi var soulmates.no og min turvenn.no og økonomien.no sammen. Jeg svaner henne og er kosesyk.no, har fått meg en hjemmehjelper.no men det har ikke gjort noe forskjell.

Hva burde jeg gjøre nå? Bli pokerspiller.no eller ta fagbrev og bli murermester.no? Jeg føler meg handikappet.no, og har ikke vært uten for eiendommene.no på lenge. Fra nå av skal jeg hilse.no på alle jeg møter, og være så kontaktsøkende.no som mulig. Vet du om et bra møtested.no hvor man finner single piker.no?

(men måtte bare late som jeg er en ForfatterSpire.no)
 

Bjørn

Domenespekulant
Da er NettStart.no og Kategori.no SOLGT! Raska på før navnene du har lyst på er blitt solgt :)
 

Bjørn

Domenespekulant
bumpi bump... 3 solgte, men fortsatt mange spennende navn igjen til en god pris, send PM så blir vi nesten garantert enige :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Legger til to gode domener jeg anskaffet nå i kveld i listen:

- NewYorkGuide.no
- PerfekteGaver.no

Glitrende for utvikling :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Ønsker litt mer for dette domenet, men vi er ikke så langt fra hverandre. Sendt deg PM!
 
Topp