Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oversettelser til svensk

SolidHost

Medlem
Vi har en del materiale vi skulle ha oversatt til svensk. Er vel totalt 2-3 timers enkel jobb hvor vi leverer en del tekst på norsk og trenger den tilbake på svensk. Evt. kan vi levere teksten på engelsk. Send meg en PM om du kan hjelpe, så avtaler vi pris, etc.
 

Tonny Kluften

Administrator
Kjenner ingen proffe oversettere, men en vennine av meg er svensk og bor her i Norge så det skulle gå bra det. Aner ikke om hun har tid eller lyst. Hvor mange ord dreier det seg om? Hun kan definitivt ikke web hosting sjargong. Men si ifra hvis du ikke finner noen andre. Jeg drar på ferie i morgen forresten, blir borte til torsdag.
 
Sist redigert:

SolidHost

Medlem
Det skal jeg gjøre. Er ikke spesielt sjargong preget tekst i forhold til webhosting.
Litt usikker på hvor mange ord det er, men det er vel en 3-4 sider i hvertfall med tekst, men mye av det er korte linjer, etc. Tror som sagt ikke det skal ta mer enn 2-3 timer å skrive det om.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Tjenare!

Hvis noen ikke har merket det allerede (jeg er jo ikke direkte oppegående) så er jeg svensk. Var forresten der igår og kjøpte köttbullar og røyk! Uansett - Dette får jeg sikkert fixet på søndag eller mandag hvis du vil.

Vad kult! Jag har bodd i Linköping ett tag - länge sedan nu, fast det var roligt..
Kult å vite sånt - men vet aldri (eller: lett å forestille seg behovet).
Men hvis nederlandsk blir aktuelt så pm meg (ok, nesten hijacking, men litt aktuelt i tråden er det nok) Kanskje? :p
 
Topp