Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Picuza.com - Komplett bildedelingstjeneste

Adrian.

Medlem
Hei! Tenkte å lufte ett av mine prosjekt for salg.

Introduksjon

Picuza er en bildedelingstjeneste hvor du kan laste opp bilder, opprette bruker, album, osv. Nettsiden ble åpnet i starten av 2016. Tjenesten støtter en rekke språk og velger språk automatisk så brukere fra USA vil få engelsk mens brukere fra Norge vil få norsk.

Det er mulig å logge inn med Facebook, Twitter, Google+ og VK. Dette er veldig godt fullført og krever ingen vedlikehold. Nettsiden kjører siste versjon av Chevereto så du vil få gratis oppdateringer hver måned og full support.

Kostnader og hosting
Betaler 6,99 Euro i måneden for å holde nettsiden oppe. Bruker en VPS fra Hetzner med 50 GB SSD og 2 GB RAM. Alt er veldig bra strukturert og nettsiden ligger bak Cloudflare.

Kan hjelpe til med å flytte alt over til f.eks webhotell eller en annen server uten problem.

Statistikker
4ca9819a949d4d3988ed3e0cae6d08f8.png

* Registrering åpnet for noen uker siden så dette skyldes det lave brukertallet.

Oktober 2016:
7e9ca18caaff4af8941c458fbb63472d.png


_______________

Alt i alt er dette et veldig komplett prosjekt som går av seg selv, siden er SEO optimalisert og bruker SSL som er et stort pluss hos Google. Det er også mulighet for å legge inn reklame på forskjellige sider.

https://picuza.com
 

Adrian.

Medlem
Glemte å nevne litt teknisk rundt nettsiden:

Det er et stort kontrollpanel hvor du kan endre og justere på absolutt alt. Du trenger derfor ikke noe teknisk bakgrunn for å drive siden. Kan som nevnt være behjelpelig med å flytte alt over til et webhotell om du ikke ønsker å bruke egen server.

Kan også hjelpe til endel fremover med hvor ting er og slikt, men kontrollpanelet lar deg endre på alt mulig.

Bilde av kontrollpanel
af247c3affa444a89c0f28de155e8e68.png
 
Sist redigert:

Adrian.

Medlem
Denne nettsiden er fortsatt til salgs. Har bud på 1,250kr. VPS(6,99 euro i mnd) og domene følger med. Krever null vedlikehold.

9,000 bilder er lastet opp og totalt 40 brukere er registrert. 2,000 sidevisninger denne måneden og 400 unike brukere.
 

Adrian.

Medlem
Har hatt endel interesse det siste døgnet og kan meddele at første som byr 1,500 kr vil få domenet og nettsiden. Domenet overføres uten ekstra kostnad til Namecheap konto.

Jeg kan være behjelpelig med å flytte over alle bilder og nettsiden til ditt webhotell eller server. Kan også sette opp databasen og diverse som må justeres. Etter nettsiden er satt opp vil du ikke trenger du ikke å tenke på noe, du har full frihet i kontrollpanelet.
 

Adrian.

Medlem
Denne nettsiden er fortsatt til salgs. Har bud på 1,250kr. VPS(6,99 euro i mnd) og domene følger med. Krever null vedlikehold.

9,000 bilder er lastet opp og totalt 40 brukere er registrert. 2,000 sidevisninger denne måneden og 400 unike brukere.

Det er nå 10,000 bilder og 50 brukere registrert. Over 400 sidevisninger igår.
 

Adrian.

Medlem
Det er nå i overkant av 11,000 bilder. Har hatt endel interesse på PM men prisen er nå 1,000 kr for alt. Domenet må fornyes om 1-2 uker.

Blir uten internett mye fremover så da ønsker jeg å kvitte meg med diverse prosjekter. Jeg kan flytte alt over til ditt webhotell eller VPS. Om du ønsker kan du få med min VPS som er betalt for frem til 2018 for 250 kr ekstra.
 
Topp