Kjapp og trygg hosting for Wordpress

pollenvarsel . no vurderes solgt

wds

Medlem
pollenvarsel . no vurderes solgt!

Skulle egentlig brukes i forbindelse med et prosjekt, men har dårlig med tid og vurderer derfor å selge domenet. Domenet kan selges med innhold og jeg kan hjelpe til med overflytting/oppsett.

Seriøse bud på PM!
 
Sist redigert:

wds

Medlem

Bra du la ut link Tonny, det gikk litt fort i svingene når jeg skrev innlegget. Har lagt ut siste info om dialogen med pollenvarslingen.no i samme innlegget.

Til info:
Pollenvarslingen.no mener de har rettighetene til domenet, men har ikke sendt dokumentasjon eller utfyllende info som kan underbygge kravet. Jeg hadde håpet jeg skulle få svar i dag, men har så langt ikke hørt noe fra pollenvarslingen.no. Domenet blir ikke solgt før jeg har avklart saken med pollenvarslingen.no. Ønsker først og fremst å selge til pollenvarslingen.no, siden jeg er pollenallergiker selv, men kommer jeg ikke til enighet eller de ikke fremlegger dokumentasjon på sine rettigheter til domenet selger jeg til høystbydende her.

Høyeste nåværende bud: 1000 kr
 
Sist redigert:

wds

Medlem
Domenet ikke lenger til salgs. Fikk inn et ganske høyt beløp fra en norsk bedrift, men etter dialog med pollenvarslingen har jeg bestemt å heller la de overta domenet selv om beløpet ble betydelig lavere. Litt kjedelig for studentøkonomien, men nå blir i alle fall domenet brukt til noe fornuftig.
 
Topp