Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pressemelding - kontaktliste

mkander

Medlem
Hei

Jeg skal sende ut en pressemelding i nær fremtid. I den forbindelse leter jeg etter en epost-kontaktliste til alt som kan krype og gå av norkse medier. Har googlet kraftig etter det men foreløpig ikke funnet noe. Hvis noen her hadde en sånn liste hadde jeg blitt veldig glad :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hvis du satser på redaksjon / redaksjonen @ det bestemte medie - så kommer du nok langt!

Men - å teppebombe landets redaksjoner med pressemelding vil nok ikke gi deg like god respons som om du faktisk tar opp telefonen og ringer redaksjonen i de mediene du mener er de viktigste for deg å være tilstede i og får tak i den journalisten som skriver om temaet.
Gi han/henne en kort brief på telefonen, spør om lov til å sende en PM til han/henne direkte og vips så har du en kontakt direkte inn i redaksjonen! Dette vil nok gi deg mer enn å teppebombe som sagt....
 

picxx

Well-Known Member
Men - å teppebombe landets redaksjoner med pressemelding vil nok ikke gi deg like god respons som om du faktisk tar opp telefonen og ringer redaksjonen i de mediene du mener er de viktigste for deg å være tilstede i og får tak i den journalisten som skriver om temaet.
Gi han/henne en kort brief på telefonen, spør om lov til å sende en PM til han/henne direkte og vips så har du en kontakt direkte inn i redaksjonen! Dette vil nok gi deg mer enn å teppebombe som sagt....

Meget godt tips msites, og nok engang beviser man at kvalitet kommer over kvantitet. :)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hvis du satser på redaksjon / redaksjonen @ det bestemte medie - så kommer du nok langt!

Men - å teppebombe landets redaksjoner med pressemelding vil nok ikke gi deg like god respons som om du faktisk tar opp telefonen og ringer redaksjonen i de mediene du mener er de viktigste for deg å være tilstede i og får tak i den journalisten som skriver om temaet.
Gi han/henne en kort brief på telefonen, spør om lov til å sende en PM til han/henne direkte og vips så har du en kontakt direkte inn i redaksjonen! Dette vil nok gi deg mer enn å teppebombe som sagt....

Veldig fint. Dette skal jeg gjøre på den "om ikke lenge publiserte" siden min
 

semb

Medlem
I tillegg lønner det seg å publisere pressemeldingen sin på nettsteder for pressemeldinger. På denne måten gjøres pressemeldingen tilgjengelig for journalister og andre interesserte, i tillegg til at du får en SEO-effekt om du er smart med lenker o.l.

Anbefaler:
pressemeldinger.no
anrop.no
pressbox.no
presswire.no

Også smart å legge ut som RSS på nettstedet ditt.
 

mkander

Medlem
Takk for tipsa så langt. Dette har vært veldig nyttig. Har bestemt meg for å gå for tlf + mail oppfølgning på de viktigste mediene og teppebombe resten :) Undersøker også sider som pressenytt.no som skriver og distribuerer pressemeldinger på oppdrag. En viss Glugg fikk en del omtale gjennom dem.
 
Topp